Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Veldig lekkert! Hva slags pærer kjører du med? :)

PS! Ser ut som du er nødt til å justere høyre lykt?

Både fanger og lykt må justeres samt nytt lyktefeste. Dette var bare et kjapt bilde når  jobben var ferdig. :) 

det er denne "80w" fra LED tråden. Nå har jeg samme pære 80w 5500k i park og grøftelys. Siden dette nettopp ble ferdig har jeg ikke fått testet ringene i dagslys. Legger ut bedre bilder senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er i hvert fall meget fornøyd med hvordan det ble. Jeg var skeptisk når den var helsort, men med chrome omramming synes jeg den ble mye mer fremtredende. For meg var det viktig at de så originale ut, og det synes jeg disse gjør. Mange har veldig utstikkende nyrer, noe disse ikke har! :) 

fullsizeoutput_47c.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nei, jeg er i hvert fall meget fornøyd med hvordan det ble. Jeg var skeptisk når den var helsort, men med chrome omramming synes jeg den ble mye mer fremtredende. For meg var det viktig at de så originale ut, og det synes jeg disse gjør. Mange har veldig utstikkende nyrer, noe disse ikke har! :) 

Det ble meget bra og så veldig originalt ut. Bestilte nettopp to slike sett før helgen, ett til E90 LCI og ett til E60, dog i helsort og med M-striper. Tror det blir en fin oppgradering siden begge er safirsort metallic :) Skaper en fin 3D-effekt de doble rillene.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Walkabout skrev:

Det ble meget bra og så veldig originalt ut. Bestilte nettopp to slike sett før helgen, ett til E90 LCI og ett til E60, dog i helsort og med M-striper. Tror det blir en fin oppgradering siden begge er safirsort metallic :) Skaper en fin 3D-effekt de doble rillene.

Jeg gleder meg til å se hvordan det blir på E90 lci'en. Min E91 er safirsort den også og jeg liker disse rillene, men fortsatt usikker. Den satt som skudd på E60/E61 ihvertfall! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marius2002 skrev:

Jeg gleder meg til å se hvordan det blir på E90 lci'en. Min E91 er safirsort den også og jeg liker disse rillene, men fortsatt usikker. Den satt som skudd på E60/E61 ihvertfall! :) 

Jeg skal huske på å få sendt deg et bilde når den er på bilen (men tviler nok på at jeg tar meg tid til å bytte før jeg skal polere og legge om til sommerdekk i påsken) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...