GSR Skrevet i går, 11:27 Skrevet i går, 11:27 På 27.10.2025 den 12.00, Ingvaldsen skrev: Malmfuru? Hei. Bordkledningen er Kebony. Det er vel gran som er behandlet. Må ihvertfall bruke rustfrie og syrefaste skruer på den :-) Ingvaldsen reagerte på dette 1
liffi Skrevet i går, 15:02 Skrevet i går, 15:02 Tok bilde av alle 3 si. Henta ny konebil + levere E30’n på lager:) mslello, Saltkjelen, Tore Høgvold og 1 annen reagerte på dette 4
GreenE36Cab Skrevet i går, 15:07 Skrevet i går, 15:07 4 minutter siden, liffi skrev: Henta ny konebil Hva er egentlig definisjonen på "konebil"?
liffi Skrevet i går, 15:12 Skrevet i går, 15:12 @E36 318i En bil bare henne bruker ?! Men det er vel opp til hvem man spør sikkert. Er nå det jeg kaller det GreenE36Cab reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet i går, 15:18 Skrevet i går, 15:18 3 minutter siden, liffi skrev: @E36 318i En bil bare henne bruker ?! Men det er vel opp til hvem man spør sikkert. Er nå det jeg kaller det OK?! Høres jo rimelig ut det da?! Grunnen til at jeg spurte var pga jeg tenker mer at en "konebil" er mer en finværsbil, bil nummer to eller tre som kun brukes ved fint vær eller noe slikt.. Ikke nødvendigvis en konebil, om det gir mening
liffi Skrevet i går, 15:20 Skrevet i går, 15:20 Akkurat nå, E36 318i skrev: OK?! Høres jo rimelig ut det da?! Grunnen til at jeg spurte var pga jeg tenker mer at en "konebil" er mer en finværsbil, bil nummer to eller tre som kun brukes ved fint vær eller noe slikt.. Ikke nødvendigvis en konebil, om det gir mening Ja sånn som denne? Den har henne til sommerbruk. Så da har vi da "sommerkonebilen" GreenE36Cab reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet i går, 15:24 Skrevet i går, 15:24 (endret) 1 time siden, liffi skrev: Ja sånn som denne? Den har henne til sommerbruk. Så da har vi da "sommerkonebilen" Altså jeg tenker mer sånn som du bruker selv, men kaller "konebil".. Mener å ha sett flere bruke (nesten) samme definisjon som det Slik som at du kalte den Lila Metallic E36en din for "konebilen", men skrev også at du brukte den mest selv..? Da ble det en "konebil" som ikke var en konebil... Endret i går, 16:23 av E36 318i liffi reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Brukes daglig, i påvente av? Saltkjelen, GSR, mslello og 11 andre reagerte på dette 14
m-blå Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden StigJ, mslello, BrokeBoi og 10 andre reagerte på dette 13
papertiger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 3 hours ago, m-blå said: Lekre felger! Nyinnkjøpt? Satt veldig fint på en nydelig bil. m-blå reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 19 hours ago, GreenE36Cab said: Altså jeg tenker mer sånn som du bruker selv, men kaller "konebil".. Mener å ha sett flere bruke (nesten) samme definisjon som det Slik som at du kalte den Lila Metallic E36en din for "konebilen", men skrev også at du brukte den mest selv..? Da ble det en "konebil" som ikke var en konebil... Der hvor jeg kommer fra betyr konebil alltid Audi A3. papertiger og ahj reagerte på dette 2
ahj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 8 minutter siden, BrokeBoi skrev: Der hvor jeg kommer fra betyr konebil alltid Audi A3. Der hvor jeg kommer fra betyr konebil traktor.
BrokeBoi Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 4 minutes ago, ahj said: Der hvor jeg kommer fra betyr konebil traktor. Mennene fra mitt område vs konene fra ditt område. ahj, Saltkjelen, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Dog ikke idag ,men skal virkelig bli godt å få hjem e34 imorgen . Det gledes : Marius2002, papertiger, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5
Eystein Ose Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Godkjenningsstuket. Klar for lagring og EU kontroll til våren. Har blitt få km i år, men jaggu mye glede fordi. Saltkjelen, Lars89 og papertiger reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå