Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Kombinasjonen mørkegrønn og beige er veldig fint :)

Bare et velment råd her. Om du tenker deg litt om før du poster, så slipper du å redigere innlegget ditt 3 ganger på en time. Jeg tenker at redigeringsfunksjonen er fin til å fikse skrivefeil eller eventuelt legge til mer info (men merket med en "edit:").

Her har du endret hele konteksten i innlegget, og reaksjonen til @Lars89 gir ikke lenger mening. Lagt merke til dette tidligere også. 

Ikke kritikk, ikke personangrep. Kun et velment råd

Skrevet
1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Kombinasjonen mørkegrønn og beige er veldig fint :)

Ja komboen pre facelift E39 i Oxford grønn og Sand Beige interiør var det som solgte akkurat denne bilen til meg 😀 Det er bare helt riktig på en 90 talls premiumbil 👍

Skrevet
11 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja komboen pre facelift E39 i Oxford grønn og Sand Beige interiør var det som solgte akkurat denne bilen til meg 😀 Det er bare helt riktig på en 90 talls premiumbil 👍

Fattern hadde akkurat samme farge mener jeg på sin pre face E39 520i som han kjøpte ny i 98/99. Han gikk da fra en e34 525i i mørkblå som skiftet litt nyanse basert på lyset ute. Begge sedan. 

Skrevet (endret)
1 time siden, ahj skrev:

Fattern hadde akkurat samme farge mener jeg på sin pre face E39 520i som han kjøpte ny i 98/99. Han gikk da fra en e34 525i i mørkblå som skiftet litt nyanse basert på lyset ute. Begge sedan. 

Ja det er en helt deilig farge på E39. Jeg husker da opphavet kjøpte ikke ny men bruktimportert fersk opp fra Hamburg 97 modell 520IA sedan i ca 1999. Sort med sort velour interiør, deilig det også husker jeg. Men i hallen hos Aarhus Auto (han var stor på bruktimport av E39) på His i Arendal så hadde han også fått inn en Oxford grønn 528i sedan med Sand beige komfortstoler. Jeg som 9 åring satt bak rattet i den i butikken og kjente på kvaliteten og hvor ufattelig luksuriøs denne bilen var. Beige setebelter med sorte kanter var liksom prikken over ien i detaljnivået. Maste på fattern om ikke vi heller kunne ta den med hjem men det var nytteløst. 

Endret av Fredrik 90
Skrevet
1 time siden, BrokeBoi skrev:

Vinterlagring er for pyser!

Vinterlagring er for veteranbiler! En moderne entusiastbil kan man fint kjøre hele året :) 

Skrevet
6 minutter siden, Andreas_R skrev:

Kjekt med bensin webasto i kulda 👍

Fabelaktig vinterbil dette!

IMG_3819.thumb.jpeg.dd407eb7054f41826bc80930e2ec72da.jpeg

(Pokker ta den som lakkerte nyrene helsort)

Vært ekstra lekkert med orginal-nyrer ja🙂

Skrevet
29 minutter siden, laffe skrev:

Vært ekstra lekkert med orginal-nyrer ja🙂

De koster skjorta. Og det er lite alternativer da det er night vision kamera i venstre nyre..

Skrevet
47 minutes ago, Andreas_R said:

Kjekt med bensin webasto i kulda 👍

Fabelaktig vinterbil dette!

IMG_3819.thumb.jpeg.dd407eb7054f41826bc80930e2ec72da.jpeg

(Pokker ta den som lakkerte nyrene helsort)

Snappet @Snagg30 en sjuer senest i sta, og de har virkelig tålt tidenes tann godt :) Helt original og veldig classy

Skrevet
2 minutter siden, Dusy skrev:

Snappet @Snagg30 en sjuer senest i sta, og de har virkelig tålt tidenes tann godt :) Helt original og veldig classy

7’er er en av verdens beste biler, eldre eller ny tror jeg ikke spiller så stor rolle. G11 er hvert fall helt nydelig og likedan den over her :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...