papertiger Skrevet Onsdag kl. 13:25 Skrevet Onsdag kl. 13:25 3 hours ago, Saltkjelen said: Jada! Ser du har åpnet deg en tesjappe i Stavanger også! 🤓 Det er min go-to faste kaffebutikk for bean supplies ehaugsnes, fupsaker, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 15:09 Skrevet Onsdag kl. 15:09 Tenkte forleden dag at fargevalget på dagens bilpark er så kjedelig. Men så innså jeg noe.. sveigis, GtiGtr, KKME30 og 15 andre reagerte på dette 11 7
liffi Skrevet Onsdag kl. 17:56 Skrevet Onsdag kl. 17:56 papertiger, Eystein Ose, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 16
Yngvejos Skrevet Onsdag kl. 20:01 Skrevet Onsdag kl. 20:01 Her står den fremdeles. Lykt er reparert og fangeren er til lakkering. Marius2002, fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Marius2002, RF91, eivi91 og 8 andre reagerte på dette 11
Kolstad Jr. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Snart skal vinterhjulene på.. papertiger, fupsaker og eivi91 reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg ser @///M-ini95 sine 170000 og høyner med 10000 i dag tidlig. Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut Saltkjelen, fupsaker, Ampera og 4 andre reagerte på dette 6 1
///M-ini95 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut For meg er dette her definisjonen på livets bil papertiger og Eystein Ose reagerte på dette 1 1
Slavearbeider'n Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 29 minutter siden, ///M-ini95 skrev: For meg er dette her definisjonen på livets bil Det vet vi alle er Toyota Hiace hahah
Ampera Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Tilbake med i4 etter en uke med ID3. Har også blitt ny bil til fruen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå