Eystein Ose Skrevet Onsdag kl. 14:39 Skrevet Onsdag kl. 14:39 Eugodkjent i 2 nye år😄✅ Stawky, Saltkjelen, KKME30 og 21 andre reagerte på dette 24
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 15:53 Skrevet Onsdag kl. 15:53 Jeg blir direkte glad av å se hvordan denne fargen poppe i sollys! Og et av børstraktoren til @Ingvaldsen ahj, Lars S, BimmerFan! og 21 andre reagerte på dette 22 2
Marius2002 Skrevet Onsdag kl. 18:08 Skrevet Onsdag kl. 18:08 Skal over noen strekker i helgen med farevarsel. Så da var pensjonistfelgene på. Forøvrig enda to uker til fronten blir fikset, var over en måned ventetid 😬 Heldigvis så lite merker at kun de trente øyer ser, men såpass mye at det irriterer meg. Det tok jo to uker for Gjensidige å finne ut at det ikke var min skyld, selv om det var åpenlyst (jeg var jo ikke i bilen engang) og det var skrevet skademelding og underskrevet begge parter. Slikt tidsbruk stresser meg. sveigis, Eystein Ose, eivi91 og 10 andre reagerte på dette 13
KKME30 Skrevet Onsdag kl. 21:39 Skrevet Onsdag kl. 21:39 Nyvasket e91 ikveld🤩 BimmerFan!, Dusy, sveigis og 10 andre reagerte på dette 13
m-blå Skrevet i går, 10:45 Skrevet i går, 10:45 Daniel., eivi91, KireS og 17 andre reagerte på dette 19 1
liffi Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Ble stas bil til kjøpesenteret i dag eivi91, Ampera, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
BrokeBoi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Omlakkerte felger og nye vinterdekk. Skal aldri ha sorte felger på vinterhjul igjen (det var et ripehelvete). Endret 4 timer siden av BrokeBoi Marius2002, eivi91, Lars S og 10 andre reagerte på dette 13
Dusy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nye fliser til kjøkkenet, 100kg i bagasjen er ingen sak 😅 Ampera, BrokeBoi, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dusy, Lars S, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
Marius2002 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2x BMW X med vinterhjul på tur. BimmerFan!, Dusy, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå