Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Gabz skrev:

Hentet tilbake gamle MX5'en min i går :D Stått i garasje siden jeg solgte den omtrent, men fått ny motor og slikt. Den skal få litt stell først, også blir det en finfin sommer! Også 330D som brukis da, kjekt å ha det også.

Nice. Vet dette er et bimmers forum, men lager du en tråd på den her eller annet sted? Litt nysgjerrig på disse bilene her, de skal jo være veldig morsomme å kjøre og ganske gode biler? Samt relativt enkle å vedlikeholde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Nice. Vet dette er et bimmers forum, men lager du en tråd på den her eller annet sted? Litt nysgjerrig på disse bilene her, de skal jo være veldig morsomme å kjøre og ganske gode biler? Samt relativt enkle å vedlikeholde?

Klikk linken i signaturen min så kommer du til tråden på MX5-forumet. Vet ikke om du får sett den uten bruker, men. Utrolig morsomme å kjøre, ja. Er så små og lette at du heller kler på deg bilen enn å sette deg inn i den. Utrolig responsiv styring og alt er direkte og deilig. Ordentlig essensiell kjøring. Også er de veldig turtallsvillige motorer med fin lyd. Ikke all verden med kraft men når bilen veier 980kg og du sitter så lavt og "ubeskyttet" som du gjør så føles det bra uansett. Lette å skru på også, ja, alt er veldig enkelt satt sammen. Spesielt når du kommer over fra BMW hvor det kreves demontering av 23 ting for å komme til en sikring, liksom. Når jeg får den godkjent kan vi ta en tur sammen langs de flotte bakveiene rundt i Follo, også kan du få prøve den om jeg får prøve din ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en vask i dag av Imperialbluen og "The big beast" 😀

IMG_0431.thumb.JPG.8f46efa336d6a0f7842505b1463ed5e7.JPG

IMG_0428.thumb.JPG.fbf144f1d2834fb7fe48a9dec7f62988.JPG

Lurer litt på å montere av lyktebøylen på Excursion. Synes den blir litt vel "cowboy", men det er jo tøft også samt at den er godkjent i vognkortet. F10en er jeg fornøyd med som den er, er inne på mitt tredje år som eier nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gabz skrev:

Når jeg får den godkjent kan vi ta en tur sammen langs de flotte bakveiene rundt i Follo, også kan du få prøve den om jeg får prøve din ;) Hehe.

Det kan vel la seg gjøre:-)  Linken inn til forument funka ikke, må registrere meg :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, rst026 skrev:

Passer fint med bilvask i godværet i Tromsø. Dessverre kommer også alle småripene etter ett års bruk fram:-(

Anbefaler at du leser deg opp om vedlikehold på www.detailersclub.no, siden du har en så flott bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...