Skulebollen Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 2 timer siden, Reef89 skrev: Nøgd med det nye (trådløse) ryggekameraet. [...] FJERNET BILDER Mer info?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Ettersom flere F01er er ute på vift, kommer det en til.. HenrikSolberg, Reef89, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 @Reef89, du trenger nytt skilt. --- Er man på tur, så er man på tur: Gorg, Reef89, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Ute på en romantisk liten kjøretur med en av mine to kjære i kveld For å si det slik så fikk jeg klampen i bånn Freakshow, HenrikSolberg, Knoett og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Kveøybrua Freakshow, Marius2002, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 (endret) 8 timer siden, awt skrev: @Reef89, du trenger nytt skilt. --- Er man på tur, så er man på tur: Det stemmer både foran og bak. De er på juli check listen. Endret Juli 6, 2017 av Reef89 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Vasket og lagt nytt lag med voks. Klar for avreise i morgen. Om jeg er flink til å ta bilder blir det et lite reisebrev i tråden min Walkabout, awt, Gorg og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Aurlandsfjellet en tur i går var litt lenger enn å kjøre lærdalstunellen, men gøy å se. magneten, awt, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 10 timer siden, Chris11slett skrev: Kveøybrua Hei! Du er jo i hjemkommunen min! Tok bilder av M550D og min egen på enden av Kveøya for ikke lenge siden Hvor holder du egentlig til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 (endret) Endret Juli 6, 2017 av Gorg fupsaker, BimmerFan!, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 16 timer siden, Skulebollen skrev: Mer info?? Kjøpte bare kamera som er innebygd i selve lukeknappen og trådløs videoverføring. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 18 timer siden, Reef89 skrev: Nøgd med det nye (trådløse) ryggekameraet. Hvor fikk du fatt i dette, og pris? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 46 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Hvor fikk du fatt i dette, og pris? 😃 PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 5 timer siden, Gorg skrev: Hei! Du er jo i hjemkommunen min! Tok bilder av M550D og min egen på enden av Kveøya for ikke lenge siden Hvor holder du egentlig til? Såpass 😊 bor ute på refsnes 😊 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Kjøpte en ventepølse til den perfekte F01 dukker opp med komplett rekke til venstre for rattstammen og B&O 😊 danskiii, BimmerFan!, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå