nitrox111 Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 37" Navaraen måtte vike til fordel for litt komfort og hestekrefter igjen =) Gode biler begge to, på hver sine måter danskiii, Peak, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 9 timer siden, Gorg skrev: Velkommen Ida 😃 Takk for det, Runar! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 3 år gammel bil, ikke beste rustbeskyttelsen i nav bak støvkappe. Snakket med bmw skal inn på mandag. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Ble bra med nye skiltene Otis, codex, Thundercoil og 25 andre reagerte på dette 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Haha, er så bra! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Nå trenger jeg iallfall ikke være i tvil om jeg skal hilse når jeg treffer deg på hjemtraktene Gorg og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 På besøk hos svigers i Elverum: idapederse, BimmerFan!, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagneSS Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 7Sikkert fleire her som kjenner te bilen fra før av, men uansett. Ny bil idapederse, Peak, magneten og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 @Havers og jeg jobber..,. Fahad, Havers, awt og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 M3-en i velkjent stil - ved bensinpumpene. Fahad, Freakshow, papertiger og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 (endret) 2 timer siden, Dal-z skrev: M3-en i velkjent stil - ved bensinpumpene. Jasså, er det du som eier den der altså. Sett deg noen ganger i Breivika da, flott bil Var ute og ga sparegrisen en liten kattevask, gidder ikke gjøre så mye ut av det før jeg får tid til en full detailing. Kom selvsagt og regnet 3 sekunder etter at jeg knipset bildet, og jeg har dårlig grusvei hjem til huset Ren bil i en hel halvtime er ikke verst! Endret August 6, 2017 av asv papertiger, BimmerFan!, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 To sett med neglisjerte vinterfelger etter litt sårt trengt omsorg. Walkabout og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 3 timer siden, asv skrev: Jasså, er det du som eier den der altså. Sett deg noen ganger i Breivika da, flott bil Takker! Bor i Ålesund, så blir en del farting rundt om i byen😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Helt vanvittig solnedgang nå i kveld. Ble pent nødt til å sette fra meg middagen, dra med meg kameraet og løpe ut.. BimmerFan!, fupsaker, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 BimmerFan!, Freakshow, Thundercoil og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå