Fredrik 90 Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Old vs New😎 Jokkke, Kalleklovn, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Ja tok et gammelt vs ny bilde jeg også forleden dag, her skiller bare 13 år da 😊 Endret August 11, 2017 av Hpi Fredrik 90, Marius2002, Kalleklovn og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Måtte vaske bilen for hånd nå. Første gang siden den ble polert og shinet med bl.a Kamikaze-produkter. Utrolig enkelt å holde rent, bare litt skumlegging og forsiktig håndvask og deretter avspyling. magneten, danskiii, Kalleklovn og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 HenrikSolberg, Marius2002, Kalleklovn og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 55 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Få på orange blinklys, og gule langlyslinser så er du der. Ivrig86, Freakshow og Enes Yakici reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Få på orange blinklys, og gule langlyslinser så er du der. Resten er jo blacked out, så vet ikk om eg vil ha orange blinklys, mulig eg kan prøve å se korleis da ser ut. Vil ikke gule linser kræsje med angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Resten er jo blacked out, så vet ikk om eg vil ha orange blinklys, mulig eg kan prøve å se korleis da ser ut. Vil ikke gule linser kræsje med angel eyes? Hadde felgene vært i en annen farge ville bilen kledd orange blink enda bedre. Nei, synes ikke det krasjer så fælt. Synes det er litt tøft jeg at det er gult inni angel eyesa. Blir enda tøffere når bilen er skrudd av og parkert. Da er det det gule som skimler seg ut og ikke angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Da var 535'n satt på lager litt til. Fikk seg en vask først, noe som sikkert et 10år siden sist Marius2002 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 2 timer siden, bmwgreg90 skrev: Resten er jo blacked out, så vet ikk om eg vil ha orange blinklys, mulig eg kan prøve å se korleis da ser ut. Vil ikke gule linser kræsje med angel eyes? Grisekul akkurat som den er, ville ikke endret på noe Eventuelt måtte det blitt krom blinklyspærer, så du slipper det oransje gjenskinnet. bmwgreg90, Marius2002 og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Fahad, Walkabout, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 11 timer siden, bmwgreg90 skrev: Nei det var ikke denne jeg tenkte på men hysterisk morsomme biler når di har smg og 550kit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 13, 2017 Share Skrevet August 13, 2017 Kalleklovn, Marius2002, Freakshow og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 13, 2017 Share Skrevet August 13, 2017 (endret) 12 timer siden, Ivrig86 skrev: Nei det var ikke denne jeg tenkte på men hysterisk morsomme biler når di har smg og 550kit!! Var ganske så artig:) sendt deg pm! Endret August 13, 2017 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 13, 2017 Share Skrevet August 13, 2017 På hytta. Nå er ikke bilen ren engang, men til å være grå må jeg si det er fint fargespill i mineral grey 😊 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 13, 2017 Share Skrevet August 13, 2017 Lånte en av svigers sine ca. 15 biler på hytte-/bobil-campingtur i helga En finfin X1! Skikkelig god å kjøre! Og vi trengte virkelig en X-bil når det skulle parkeres for bestigelse av Trollpikken Marius2002, Freakshow, awt og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå