Walkabout Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Vaskedag Saltkjelen, Knoett, Frode D og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Walkabout, Gorg, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 (endret) Oljebyttedag + filter 😁 Endret August 24, 2017 av Knoett Walkabout, Hpi, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 3 timer siden, Knoett skrev: Oljebyttedag + filter 😁 Litt ekstra kos å kjøre seg en tur når olja er ny Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 3 timer siden, Knoett skrev: Oljebyttedag + filter 😁 F34 er en bil jeg får mer og mer sansen for. Lekkert design! Et lite tips er å svinge innom Biltema og bruke en femtilapp på nye krom blinklyspærer, så slipper du det oransje gjenskinnet i frontlykta også Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 8 timer siden, Hpi skrev: Litt ekstra kos å kjøre seg en tur når olja er ny It purrs like a kitten Mulig det er en placeboeffekt, men jeg er sikker på at bilen gikk mindre "kaklete", roligere og jevnere etter oljebytte I dag blir det tur til Røldal, så får strukket litt på hjula. Gleder meg! Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 8 timer siden, Walkabout skrev: F34 er en bil jeg får mer og mer sansen for. Lekkert design! Et lite tips er å svinge innom Biltema og bruke en femtilapp på nye krom blinklyspærer, så slipper du det oransje gjenskinnet i frontlykta også Ja, syntes selv det er en flott bil Stor plass og praktisk er den og! Har ikke irritert meg så mye over blinklysene, men godt tips. Knottete å komme til blinklysene? Det jeg derimot har lagt merke til er at det er forskjellig nyanse i de to angeleyes på høyre lykt... trodde det var en og samme LED lykt bak disse?? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 1 time siden, Knoett skrev: Ja, syntes selv det er en flott bil Stor plass og praktisk er den og! Har ikke irritert meg så mye over blinklysene, men godt tips. Knottete å komme til blinklysene? Det jeg derimot har lagt merke til er at det er forskjellig nyanse i de to angeleyes på høyre lykt... trodde det var en og samme LED lykt bak disse?? Vet ikke helt på F34, men greie å komme til på andre BMW'er jeg har byttet på Rart at det er ulik nyanse i AE på høyre side. Har opplevd det på uoriginale og ettermonterte LED-pærer, men ikke originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Kjapp runde med skumkanon idag👌 525d Knoett og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 (endret) På roadtrip til Kristiansand i sola Endret August 25, 2017 av magneten awt, StigJ, fxslin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Tollefsen, Fahad, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 E28 by Willy Saxhaug, on Flickr E28 by Willy Saxhaug, on Flickr Gorg, magneten og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 En eller annen plass på Fyn i går. lagunilla, Tollefsen, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 11 minutter siden, awt skrev: En eller annen plass på Fyn i går. Bilde så litt kjent ut. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 Pre lci lykt til venstre, Org. LCI lykt til høyre Ble et par hakk nyere i utseende bakfra med nye lykter. Reef89, awt, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå