papertiger Skrevet Januar 17, 2018 Share Skrevet Januar 17, 2018 Som et tilsvar til Østlandets dommedagsvær gir jeg dere: Mini Med Melisdryss. BimmerFan!, Marius2002, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Januar 17, 2018 Share Skrevet Januar 17, 2018 Gorg, Saltkjelen, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 17, 2018 Share Skrevet Januar 17, 2018 1 time siden, papertiger skrev: Som et tilsvar til Østlandets dommedagsvær gir jeg dere: Mini Med Melisdryss. Dommedagsvær faktisk. Jeg synes det er helt herligt. Da får man se mennesker med suv kjøre seg fast/kjøre ut mens andre ikke har noe problem med rwd. Runey, Saltkjelen, Gorg og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 (endret) 7 timer siden, ahj skrev: Dommedagsvær faktisk. Jeg synes det er helt herligt. Da får man se mennesker med suv kjøre seg fast/kjøre ut mens andre ikke har noe problem med rwd. Oh, the irony hadde håpt det kunne kommet så mye snø her borte. Synes det er helt merkelig hvor mye kaos snø kan skape i et land som Norge. Endret Januar 18, 2018 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Dal-z, Runey, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Rally bil. Fikk montert Reodor felgen bremser bak hjulet idag å Gorg, fxslin, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 TLC ✅ Marius2002, BimmerFan! og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Parkert Jokkis, Saltkjelen, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Får stå i 14dager til den skal ut på tur igjen overlevde sist Vintertreff. Blir ishjul på neste tur så da kan man dra ut litt lenger. Får vell mer grep og fart med litt grovere hjul 😎 Sist luftetur gikk jo overaskende bra. Saltkjelen og oledra reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Om ikke fra idag så vertfall fra sist uke Jokkis, Thundercoil, M-jakob og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Snødekte veier + manuell + rwd = Mye moro og stooort smil 😃 Gorg, Fahad, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 Var og siklet litt på Bavaria i går, F06 650i Skulebollen, papertiger, Tony Soprano og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 1 time siden, Walkabout skrev: Var og siklet litt på Bavaria i går, F06 650i Ett av BMW fineste design 🙌 Ble det handel 😊❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 21, 2018 Share Skrevet Januar 21, 2018 17 minutter siden, Tony Soprano skrev: Ett av BMW fineste design 🙌 Ble det handel 😊❓ Ja, liker det veldig godt! Nei, jeg kommer nok til å beholde F11’en i 1-2 år til, så bare kikker litt etter potensielle arvtakere. Vil nok prøve å gå for en LCI i så fall, også heller «klare meg» med 640d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå