Fors Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Var så heldig å fikk en gave i døra oppdaga jeg på tur ut av rema idag.. hjelper på motivasjon.@Ingvaldsen Blir ikke noe sommer dekk hær heller de neste mnd tipper jeg.. har kjørt mere honda (snøfres) en bmw i det siste Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Ny opphengskule, og bremser foran 😄 sveigis, hanssae, opienor og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Ingen bilder forfra, da jeg rocker piggdekk foran. opienor, Walkabout, Dusy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F15-x5 Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Litt bil pleie 😁 fupsaker, Marius2002, Tony Soprano og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Testing av hjulene på 535'en. Dette er Vossen Limited Edition felger jeg har hatt liggende fra en annen bil, men restaurert dem etter et møte med en fortauskant. Ny farge ble det også, den nye Crystal Soul fargen til Mazda ble valget. Nå i påsken blir det å montere justerbart senkesett fra H&R. Har troa på at dette blir en bra bil Har tidligere hatt flere e9x, f3x, f2x der to av dem var 335i, og den ene premiert til beste e9x på GS treffet og beste stance på BMWCCN vårtreffet. Nå med snart to unger i hus ble valget F11 med grei motor. MYE dekkstrekk blir byttet ut med litt mindre dekkstrekk og to barneseter. Slik er livet🤣👍 Ellers god helg opienor, Saltkjelen, hanssae og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 Liten vask og shine av Konebilen så blir hu mor i huset fornøyd Walkabout, BimmerFan!, Dusy og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 @liffi Du kjørte forbi meg på E18 i går ettermiddag...det må ha vært du. Du la nok ikke merke til meg som kjørte firmabilen, svart Mondeo stasjonsvogn med logo på siden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Mye mulig det @Fredrik 90 😂 var en tur i skien og så på en bil i går. Nei det gjorde jeg nok ikke! Mondeo er ikke det jeg glor etter langs veien hehe Marius2002 og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Litt sånn custom opplegg. #328mednoettåt ahj, Patta, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Liten påskeservice før det blir gnukking av klarlakk til uken. Dusy, Marius2002, ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Snøkaos i Tromsø idag... Kommet nærmere 30cm liffi, Ingvaldsen, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Jeg synes litt synd på dere i Nord nå as. Er jo ikke bar asfalt før langt ut i juni måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg synes litt synd på dere i Nord nå as. Er jo ikke bar asfalt før langt ut i juni måned. Helt for jævlig lei nu 😂 Har nesten 4 meter høye skavler utfor huset nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 1 minutt siden, Snowbiz skrev: Helt for jævlig lei nu 😂 Har nesten 4 meter høye skavler utfor huset nå Blir kort sommersesong hvertall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 macrorain, StigJ, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå