JMossige Skrevet August 23 Skrevet August 23 41 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Angrer som ei bikkje på at jeg solgte mine 519M hjul! Ser den! 513M sitter som et skudd på E46 👍 Stawky reagerte på dette 1
norbakken Skrevet August 23 Skrevet August 23 Well hello there 🤩 skoglund, Saltkjelen, Reef89 og 20 andre reagerte på dette 23
Olaandref Skrevet August 23 Skrevet August 23 Skitten bil i flott regnbue. EspenM3css, ehaugsnes, Kvasi og 17 andre reagerte på dette 19 1
KKME30 Skrevet August 23 Skrevet August 23 Ut på tur med e30n og e46n👍 Lars89, E.C., Stawky og 15 andre reagerte på dette 18
Øyvind L. Skrevet August 23 Skrevet August 23 Handlevogna 2.0 på BMWCCN treff i Sokndal idag.. Flott vær, masse fine biler og god stemning. E.C., Saltkjelen, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13
Lars89 Skrevet August 24 Skrevet August 24 Viktig å holde liv i 98-pumpene Dusy, Stawky, papertiger og 13 andre reagerte på dette 16
tennbrikket Skrevet August 24 Skrevet August 24 Blir noen timer ekstra i forbindelse med nytt digitalt lagersystem, så ble sommer cruisern til jobb i dag. Nærmer seg vinterlagring, så godt og få dratt ut m50b25 litt på turtall. eivi91, sveigis, KireS og 9 andre reagerte på dette 12
JMossige Skrevet August 24 Skrevet August 24 Lars89, tennbrikket, Ingvaldsen og 12 andre reagerte på dette 15
FransEirik Skrevet August 24 Skrevet August 24 Gud bedre hvor tungvindt det er å skru m50d motor.. men går på fram sakte men sikkert. valnøttblåsing av innsugsporter og glødeplugger / rele står for tur 🤝 Marius2002, Øyvind L. og ahj reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet August 24 Skrevet August 24 2 timer siden, JMossige skrev: Kledelige felger, og lette vil jeg tro, sparer vel fort noen kg på rullemotstand der. Hadde samme i tankene når jeg hadde E90. JMossige reagerte på dette 1
JMossige Skrevet August 24 Skrevet August 24 8 minutter siden, Olaandref skrev: Kledelige felger, og lette vil jeg tro, sparer vel fort noen kg på rullemotstand der. Hadde samme i tankene når jeg hadde E90. Absolutt 👍De skal være 8,9kg foran og 9,9kg bak, så er fin vekt på dem ja. Monterte også titan studs og muttere i samme slengen.
Olaandref Skrevet August 24 Skrevet August 24 7 minutter siden, JMossige skrev: Absolutt 👍De skal være 8,9kg foran og 9,9kg bak, så er fin vekt på dem ja. Monterte også titan studs og muttere i samme slengen. Nice 😃👌
Eystein Ose Skrevet August 24 Skrevet August 24 Hadde bulkebilen på treff i dag. Bilder tatt av Hallvar Snipsøyr Olaandref, Bendik Kjellevold, hsd og 5 andre reagerte på dette 8
Ingvaldsen Skrevet August 25 Skrevet August 25 10 timer siden, FransEirik skrev: Gud bedre hvor tungvindt det er å skru m50d motor.. men går på fram sakte men sikkert. valnøttblåsing av innsugsporter og glødeplugger / rele står for tur 🤝 Trøste deg med at om du får lekasje fra toppdeksel så må 1 eller 2 turboer ut også😂 FransEirik og ahj reagerte på dette 1 1
Ingvaldsen Skrevet August 25 Skrevet August 25 Vasket bil før avreise igårkveld, mistenkelig ren etter over 60 mil ahj, sveigis, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå