Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Deilig. AC/DC kommer til Århus i juni neste år og billettsalget starter på fredag... \:D/

 

 

 

Var å så dem på valle hovin i sommer, og det er helt vanvittig at de klarer å holde koken såpass som dem gjør! Har jo levd et relativt hardt liv disse karene, så det er helt fantastisk hvordan de fortsatt hopper og spretter like godt som for 20 år siden! :)

 

Jeg kunne ha tenkt meg å dratt til Donnington Park sommeren som kommer nå, på Download Festival, hvor blandt annet Rammstein, Black Sabbat, Iron Maiden, Halestorm, Disturbed, Nightwish, Megadeth, Motorhead etcetc skal spille! DET tror jeg hadde vært en opplevelse uten like! :D

Copenhell hadde forøvrig ikke vært helt borti staur og vegger å dratt på det heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjørt E60 525d i dag, virker som en ganske bra bil :) Kunne lett hatt en slik, selv om jeg egentlig ikke vil ha automat og diesel. Men automat frister mer og mer etterhvert.. Står mye i kø for tiden. Er blitt såpass at jeg velger en omvei som har like mye kø, bare for å slippe å stå i oppoverbakker med biler 2cm fra bakfangeren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske greit med automat når man skal parkere i oppoverbakker også. Bilen jeg hadde i ett år før jeg gikk over til den med automat hadde clutch som var en del feilstilt og tok grep når du slapp den sikkert 5-10 cm, veldig vanskelig å "huske" den posisjonen så da ble det kveling sikkert en gang i uka i snitt. Og for å gjøre det komplett så hadde den noe slags "progressiv" gasspedal. Pedalen var i seg selv i metall, men pedaldekselet man tråkket på var kun festet i den ene enden og hadde fjær i den andre, så du risikerte å tråkke 2-3 cm på gassen uten å gi gass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bildet i posten heller jeg. :)

 

Nei, det er det nesten bare du som kan svare på. :D

 

Hvorfor vil du evt. selge?

Takker! Henger ikke med de bildegreiene inne her lenger! Har ikke vært så aktiv siden forumet ble "nytt"! ;) 

 

Sliter litt med å bestemme meg ja, har nå hatt bilen i 3,5 år, så for meg å være er det en god stund. Er veldig fornøyd med bilen, men lurer litt på om det er best å selge nå med tanke på at jeg har hatt nok verditap frem til nå. 

Har gått 175' nå, men skal jeg kjøre på den så mye mer, kan jeg vel like godt ha den noen år til. 

Rimelig lyst på F11 med sekser. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den biten er vel egentlig ikke forandret. :)

 

Om det er verditap som er grunnen for at du selger så vil det ihvertfall ikke hjelpe å kjøpe en nyere/dyrere bil. :)

 

Verditapet bil bare bli mindre og mindre fremover, mens på en F11 vil det ganske stort i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så dem på valle hovin i sommer, og det er helt vanvittig at de klarer å holde koken såpass som dem gjør! Har jo levd et relativt hardt liv disse karene, så det er helt fantastisk hvordan de fortsatt hopper og spretter like godt som for 20 år siden! :)

 

Jeg kunne ha tenkt meg å dratt til Donnington Park sommeren som kommer nå, på Download Festival, hvor blandt annet Rammstein, Black Sabbat, Iron Maiden, Halestorm, Disturbed, Nightwish, Megadeth, Motorhead etcetc skal spille! DET tror jeg hadde vært en opplevelse uten like! :D

Copenhell hadde forøvrig ikke vært helt borti staur og vegger å dratt på det heller! :)

Har veldig lyst å dra på Download selv, vanvittig mye morro på listen der :) 

Wacken er heller ikke helt feil. Gah, kunne trengt dobbel lønn og 10uker ferie neste år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe veldig spesielt i dag. Netflix app på win10 bare avinstallerte seg selv. Gikk inn og lastet ned på nytt, og det er nå en ny versjon (som ikke støtter VPN) 

Rart at de får lov til å ta inngrep i andres maskinvare, uten en gang å spørre om du vil/sier at du må oppgradere først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...