Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt med TV driten min?

I dag når jeg sto opp, så fungerte alt ok. Dro på butikken for og handle, og når jeg kom inn i stuen igjen så hadde dette skjedd..

post-55464-14299656540512.jpg

post-55464-14299656689752.jpg

post-55464-14299656871637.jpg

Den hopper mellom klart og uklart bilde hele tiden uansett. Prøvd og dra ut strømmen, resette tv'n, Google men finner ingen ting. Noen som har vært borti lignende? :))

Mvh

Michael

Skrevet

Hvis du har nulstilla den osv så har du utelukka instillinger-feil ihvertfall. Dunk på tven xD haha , nei kan hende du må reklamere på den hvis du har mulighet til det.  (5års reklamasjonsrett fra kjøpsdato)

Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt med TV driten min?

I dag når jeg sto opp, så fungerte alt ok. Dro på butikken for og handle, og når jeg kom inn i stuen igjen så hadde dette skjedd..

ImageUploadedByTapatalk1429966409.883807.jpg

ImageUploadedByTapatalk1429966424.403474.jpg

ImageUploadedByTapatalk1429966442.980920.jpg

Den hopper mellom klart og uklart bilde hele tiden uansett. Prøvd og dra ut strømmen, resette tv'n, Google men finner ingen ting. Noen som har vært borti lignende? :))

Mvh

Michael

Alle bildene er krystallklare her, tror du må til specsavers...

:P

Skrevet (endret)

Hvis du har nulstilla den osv så har du utelukka instillinger-feil ihvertfall. Dunk på tven xD haha , nei kan hende du må reklamere på den hvis du har mulighet til det. (5års reklamasjonsrett fra kjøpsdato)

Har prøvd alt du nevnte ja og tv'n er halvannen år gammel så da blir det relklamasjon :))

Alle bildene er krystallklare her, tror du må til specsavers...

:P

Hvis duu stikker på specsavers så ser du at på to av bildene så har skriften masse skygger bak seg og er _uklar_ ;):P

Mvh

Michael

Endret av Michaelw
Skrevet

Stigmatiserende artikkel, men med tanke på hvordan høyre bakdekk ser ut, så er var det på sin plass at førerkortet ble beslaglagt.

Skrevet

Typisk kunnskapsløse holdninger som dessverre er veldig vanlig i Politet, alt for mye byråkrater og kontor rotter som har noe de skulle sagt. Men som nevnt over her, med de dekkene og uansvarlig kjøring så er det så absolutt på sin plass at førerkort blir beslaglagt.

Skrevet

Tror vel egentlig mønsteret i bakdekka er fulle i gjørme, ellers så har den rimelig selektiv dekkslitasje.

At det kan være nedslitt innerst og ha mønster ytterst er selvsagt fullt mulig, men det ser ut som det er blankt, før det plutselig har noe mønster rundt hjulet.

Skrevet (endret)

Du har ikke fått på noe 3d greier? Min tv blir sånn hvis jeg setter på 3d og ikke bruker brillene.

Har ikke det nei, men skulle ønske det var noe så enkelt [emoji12]

Mvh

Michael

Endret av Michaelw
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...