Shattered Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jeg gidder som regel ikke låse bilen, da ingen stjeler en shabby, gammel haug som de ikke kommer inn i? kommer jo litt an på situasjonen, hvor jeg parkerer, men låser sjeldent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Du kunne brukt hva som helst av olje, alt er bedre enn og bare gryte på tectyl utenpå rusten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jo, tenkte det var hele poenget, om man allikevel må trykke hver individuelle knapp er det jo bare marginalt bedre enn å ha 4 kontroller å trykke på. Men de mener sikkert noe annet i den CNET-saken. Rart jeg fikk til å skru av og på PS3 med Onkyo-kontrollen min da? Samt bla i meny osv. Men jeg hadde en slik Bluetooth-usb dongle i receiveren, så kanskje den brukte den. Ja, jeg vil tro det. Jeg har i hvertfall aldri hørt om en Harmony som ikke kan dette. Det er jo dette som er "salgstrikset". Det er nok den bluetooth-saken som har gjort det ja, for det finnes ingen andre måter såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Du kunne brukt hva som helst av olje, alt er bedre enn og bare gryte på tectyl utenpå rusten Så når tectyl var det eneste jeg hadde så skulle jeg bare latt det være som det var? Kan jo ikke være så dårlig? Har iallfall ikke rusta noe mer rundt proppen i gulvet, men det er kanskje takket være at jeg er veldig nøye med å spyle bilen under om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Problemet jeg har sett enkelte har hatt er at tectyl fanger fukten i såret og da ruster det bare mer utover da det aldri tørker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jo, tenkte det var hele poenget, om man allikevel må trykke hver individuelle knapp er det jo bare marginalt bedre enn å ha 4 kontroller å trykke på. Men de mener sikkert noe annet i den CNET-saken. Det står i saken du linker til at for alle kontrollerne, unntatt One, så er det maks 5 sekvenser som kan legges i én macro. De har da valgt å klassifisere dette som at enhetene ikke støtter custom macros. Trykker du på f.eks. "Watch TV"-knappen så er det da maks 5 fem kommandoer kontrollern kan utføre med det ene knappetrykket. Jeg har hatt et par forskjellige Logitech´s opp gjennom, fungert ganske knirkefritt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Har man eldre bmw bør man ha ei boks med lanolinolje stående. Bruker selv fluidfilm, til slikt smådill til jeg får ordna det permanent. Spyler også hele bilen under med det før vinteren, selv om den er tectylbehandla for ett par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jeg sverger til Owatrol, er det noe jeg skal holde i sjakk før jeg gidder å pusse og lakke, så er det bare å fjerne det løse rundt, og sause på med owatrol. Helst flere lag. Owatrolen herder svært sakte, det er ulempen, man må ta seg god tid. Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) 258515567_5_644x461_bmw-e36-polizei-stance-kommandant-fame-lodzkie.jpg Feil av meg å si jeg liker E36 sedan bedre enn coupe? (selv om et par her på forumet har en E36 M3 coupe jeg kunne tatt anyday http://bimmers.no/topic/800465-e36-m3-32-min-bil-og-informasjon-rundt-modellen-oppshining-under-bilen f.eks. ) Endret Desember 15, 2015 av Marius2002 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Feil av meg å si jeg liker E36 sedan bedre enn coupe? (selv om et par her på forumet har en E36 M3 coupe jeg kunne tatt anyday http://bimmers.no/topic/800465-e36-m3-32-min-bil-og-informasjon-rundt-modellen-oppshining-under-bilen f.eks. ) jeg er faktisk enig med deg der! syns faktisk sedan er tøffere en coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Noen detaling folk her? ^^ i såfall! hva er en bra og billig QD? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Så når tectyl var det eneste jeg hadde så skulle jeg bare latt det være som det var? Kan jo ikke være så dårlig? Har iallfall ikke rusta noe mer rundt proppen i gulvet, men det er kanskje takket være at jeg er veldig nøye med å spyle bilen under om vinteren.Jeg hadde før ventet til jeg fikk taki noe som var egnet. Som det blir skrevet over her. Du kapsler bare inn rusten, med fuktighet og det vil da ruste mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Feil av meg å si jeg liker E36 sedan bedre enn coupe? (selv om et par her på forumet har en E36 M3 coupe jeg kunne tatt anyday http://bimmers.no/topic/800465-e36-m3-32-min-bil-og-informasjon-rundt-modellen-oppshining-under-bilen f.eks. ) Nydelig, men jeg synes at den fineste E36 modellen er cabriolet med hardtoppen på. Da unngår man stort sett den øverste folden/knekken på karosseriet som går fra bakdøren til slutten av bagsjerommet... og bilen virker mye lavere og kulere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Deep Purple kveld hos meg idag! Man kan spørre seg om dagens "døgnflue" musikk blir avspilt like hyppig om 20-30 år, som disse gode gamle låtene blir.. Live i New York '73... Grom konsert av nevnte band Endret Desember 15, 2015 av FredrikE24 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Deilig. AC/DC kommer til Århus i juni neste år og billettsalget starter på fredag... Endret Desember 15, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg