Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jo, tenkte det var hele poenget, om man allikevel må trykke hver individuelle knapp er det jo bare marginalt bedre enn å ha 4 kontroller å trykke på. Men de mener sikkert noe annet i den CNET-saken.

Rart jeg fikk til å skru av og på PS3 med Onkyo-kontrollen min da? Samt bla i meny osv. Men jeg hadde en slik Bluetooth-usb dongle i receiveren, så kanskje den brukte den.

Ja, jeg vil tro det. Jeg har i hvertfall aldri hørt om en Harmony som ikke kan dette. Det er jo dette som er "salgstrikset". :)

Det er nok den bluetooth-saken som har gjort det ja, for det finnes ingen andre måter såvidt meg bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne brukt hva som helst av olje, alt er bedre enn og bare gryte på tectyl utenpå rusten ;)

Så når tectyl var det eneste jeg hadde så skulle jeg bare latt det være som det var? Kan jo ikke være så dårlig? Har iallfall ikke rusta noe mer rundt proppen i gulvet, men det er kanskje takket være at jeg er veldig nøye med å spyle bilen under om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tenkte det var hele poenget, om man allikevel må trykke hver individuelle knapp er det jo bare marginalt bedre enn å ha 4 kontroller å trykke på. Men de mener sikkert noe annet i den CNET-saken.

Det står i saken du linker til at for alle kontrollerne, unntatt One, så er det maks 5 sekvenser som kan legges i én macro. De har da valgt å klassifisere dette som at enhetene ikke støtter custom macros. Trykker du på f.eks. "Watch TV"-knappen så er det da maks 5 fem kommandoer kontrollern kan utføre med det ene knappetrykket. Jeg har hatt et par forskjellige Logitech´s opp gjennom, fungert ganske knirkefritt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man eldre bmw bør man ha ei boks med lanolinolje stående. Bruker selv fluidfilm, til slikt smådill til jeg får ordna det permanent. Spyler også hele bilen under med det før vinteren, selv om den er tectylbehandla for ett par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil av meg å si jeg liker E36 sedan bedre enn coupe?  O:) 

the-iconic-bmw-e36-history-and-online-sa

(selv om et par her på forumet har en E36 M3 coupe jeg kunne tatt anyday

http://bimmers.no/topic/800465-e36-m3-32-min-bil-og-informasjon-rundt-modellen-oppshining-under-bilen

f.eks.  :beer:)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bimmers.no/topic/800465-e36-m3-32-min-bil-og-informasjon-rundt-modellen-oppshining-under-bilen

jeg er faktisk enig med deg der! :) syns faktisk sedan er tøffere en coupe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når tectyl var det eneste jeg hadde så skulle jeg bare latt det være som det var? Kan jo ikke være så dårlig? Har iallfall ikke rusta noe mer rundt proppen i gulvet, men det er kanskje takket være at jeg er veldig nøye med å spyle bilen under om vinteren.

Jeg hadde før ventet til jeg fikk taki noe som var egnet. Som det blir skrevet over her. Du kapsler bare inn rusten, med fuktighet og det vil da ruste mer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, men jeg synes at den fineste E36 modellen er cabriolet med hardtoppen på. Da unngår man stort sett den øverste folden/knekken på karosseriet som går fra bakdøren til slutten av bagsjerommet... og bilen virker mye lavere og kulere... :)

E36_M3_Cabrio_hardtop.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...