Slavearbeider'n Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Og mange som fortsetter med denne lys-komboen når mørket faller på. En tommel-regel (i følge vv) er at når du ser gjenskinn fra tåkelyset i bakken er det på tide slå av og bytte til normale kjørelys. Dette er det dog mange som ikke gjør............. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Og i andre enden av skalaen finner vi de som kjører de elektriske food prosesorene sine på øko-modus. Uten lys foran og bak. Og blinker du på dem, blinker de f... tilbake. Håpløst, førerkorta skulle vært inndratt. Tydelig hvem som har fått førerkort av blindeforbundet... Nytern og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Møter stadig på biler som kjører uten noe som helst lys bak. Ofte når det er mørkt ute også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Finnes det en barnesetetråd her på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Det finnes flere, men denne er vel den største. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 I dag hadde heldigvis jeg lov til å kjøre på jobb, og motsatte dager har min far lov til å kjøre sin bil samtidig som vi bor i nærheten og jobber samme sted. Hvis ikke hadde jeg nok bare kjørt siden jeg jobber ikke langt innenfor ytre bomring. Synes de heller kunne tatt lappen fra alle som ikke bruker blinklys, da hadde det blitt veldig lite biler på veiene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Skrevet 6. januar Julianv, ahj, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Hahaha noen folk er litt tett i hodet Bestilte forøvrig ny TV nå. https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue55ju6515-uhd-tv/ Det var på tide etter flere år med en sliten Samsung Plasma med fastbrent rosa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 2016-01-07 11.22.00.png Skrevet 6. januar Denne er fra 2014... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Noen som kan seg/har erfaring med det å heve kjøp som kunne ha hjelpt meg litt? Er så lei di forhandlere nå. Enten så gidder di ikk å svare, eller så sier di skal svare og gjør det ikk eller så utveksler di emails der di ber hverandre om å "se på det" og jeg for kopier men skjer aldri noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Hahaha noen folk er litt tett i hodet Bestilte forøvrig ny TV nå. https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue55ju6515-uhd-tv/ Det var på tide etter flere år med en sliten Samsung Plasma med fastbrent rosa på Er jo bare kødd, kan umulig være noen som faktisk er så dumme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Tja vet jo aldri Jeg kjenner flere jeg er redd for at skal glemme å puste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Noen som kan seg/har erfaring med det å heve kjøp som kunne ha hjulpet meg litt? Er så lei de forhandlere nå. Enten så gidder de ikke å svare, eller så sier de skal svare og gjør det ikke eller så utveksler de emails der de ber hverandre om å "se på det" og jeg får kopier men skjer aldri noe... Måtte bare la fristelsen slå til, retta skrivefeilene dine selv om jeg ikke kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Måtte bare la fristelsen slå til, retta skrivefeilene dine selv om jeg ikke kan hjelpe deg Takk for fokuset på min fysleksi og ikk det egentlige problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Noen som har erfaring med nye typen Ford Mondeo? Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Er du lei av BMWen? Du har jo hatt litt kost på din bil dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg