Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og mange som fortsetter med denne lys-komboen når mørket faller på.

En tommel-regel (i følge vv) er at når du ser gjenskinn fra tåkelyset i bakken er det på tide slå av og bytte til normale kjørelys.

Dette er det dog mange som ikke gjør.............

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Og i andre enden av skalaen finner vi de som kjører de elektriske food prosesorene sine på øko-modus. Uten lys foran og bak. Og blinker du på dem, blinker de f... tilbake. Håpløst, førerkorta skulle vært inndratt. Tydelig hvem som har fått førerkort av blindeforbundet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde heldigvis jeg lov til å kjøre på jobb, og motsatte dager har min far lov til å kjøre sin bil samtidig som vi bor i nærheten og jobber samme sted. Hvis ikke hadde jeg nok bare kjørt siden jeg jobber ikke langt innenfor ytre bomring.

Synes de heller kunne tatt lappen fra alle som ikke bruker blinklys, da hadde det blitt veldig lite biler på veiene her :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan seg/har erfaring med det å heve kjøp som kunne ha hjelpt meg litt? Er så lei di forhandlere nå. Enten så gidder di ikk å svare, eller så sier di skal svare og gjør det ikk eller så utveksler di emails der di ber hverandre om å "se på det" og jeg for kopier men skjer aldri noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan seg/har erfaring med det å heve kjøp som kunne ha hjulpet meg litt? Er så lei de forhandlere nå. Enten så gidder de ikke å svare, eller så sier de skal svare og gjør det ikke eller så utveksler de emails der de ber hverandre om å "se på det" og jeg får kopier men skjer aldri noe...

Måtte bare la fristelsen slå til, retta skrivefeilene dine selv om jeg ikke kan hjelpe deg :weirdwalkingthing::geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...