TRF Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Så da konkluderer jeg med at det er mye prat rundt noe folk selv tror er veldig kult og spesielt, som egentlig ikke er det awt og -Erik- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Kom over denne litt spesielle Finn-annonsen http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77132397&fks=77132397 Merkelig måte å selge bil på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 De morsomste er jo at han vil ha 20-30 tusen over dei andre som ligger på finn med tilsvarende km og utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 #denfølelsen når man klarer stappe fingeren inn i en felg som roterer mens bilen står på bukken. #korterefinger #sykehus #14dagerssykemelding Jaja, godt banebilen er klar i det minste til e30meet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 5 minutter siden, janerik171187 skrev: [...] #korterefinger Uff, dette høres ikke mye behagelig ut. Jeg var selv innlagt på sykehus i forbindelse med en håndleddsprotese, og hadde i den perioden en del "romkamerater" med akutt avkortede fingre. Det var nesten fascinerende å høre hvor lite bagatellisert amputasjon av fingre høres ut på sykehus. Sånn omtrent det samme som å bytte en lyspære.. usj.. Gog bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 19 timer siden, Saltkjelen skrev: Uff, dette høres ikke mye behagelig ut. Jeg var selv innlagt på sykehus i forbindelse med en håndleddsprotese, og hadde i den perioden en del "romkamerater" med akutt avkortede fingre. Det var nesten fascinerende å høre hvor lite bagatellisert amputasjon av fingre høres ut på sykehus. Sånn omtrent det samme som å bytte en lyspære.. usj.. Gog bedring! takker. kjente faktisk ikke så mye til det, bare nappa litt i fingeren og sa faen, (blødde jo) men manglet visst en bit av fingeren og gett. så da ble det å sjekke åssen fasilitetene på nye sykehuset på kalnes er, virket greit, men merket jeg var litt prioritert, ble ikke mye venting igrunn. men blir kortere finger da var litt for lite som ble kappet av til å henge på igjen, (ca midt på neglen) men nå er det paralgin forte kur og hvile i 14dager så fingeren blir bra igjen. men blir litt handikappet når man ikke får brukt høyre hånda (er i det minste venstrehendt) gjør fort vondt i fingeren om man bøyer den/er nær ting men blir vell bedre Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Bra håndtering av X5 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Da har jeg blitt hektet på en grisefet remix av en Justin Bieber-hit. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 må si at 0.88l på mila med en e36 compact med m3 3.2 motor og 5trinns kasse/zm understell med noget høy utveksling i diffen (3000rpm i 100km/t) er bra ikke verdens mest økonomiske kjøring heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Flere som skal på tons of rock? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Nei men har fryktelig lyst Var på Volbeat i går. Gud bedre jeg angrer på at jeg ikke tok fri i dag... Begynte kl 11 så tenkte dette går bra. Våkner 11.10 og vil bare forsvinne under sengen.. Blæh. Kul konsert iallefall og de jeg var med fant ut at Silent disco måtte vi prøve etterpå Noe av det vittigste jeg har vært med på. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Slipper ikke unna Tons of rock i kveld iallefall. Bor i umiddelbar nærhet, så hører det godt! Drar heldigvis på ferie i morgen😊 Morsomt at dette skjer i lille Halden. Virker som et veldig profesjonelt arrangement. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 På St.Hansaften flyter det mange farkoster ute på sjøen! Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Tøft, men godt at de valgte en bil som overhode ikke ruster sandersander og codex reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 124 er nok ikke det verste hva rust angår, verre med 210 og 211 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg