Orjan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 11 timer siden, Fredrik skrev: Poenget var åpenbart å kunne selge attraktive sportsbiler til en lavere pris. Dessverre en på mange måter glemt kunst i våre dager. Ja - hvor ble det av alle de fine coupéene? Ford Capri/Taunus Coupe, Opel Manta, Renault 15/17/Fuego, Audi Coupe, Honda Prelude, Mazda 818, VW Scirocco....
Tore Høgvold Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Første bilen jeg kjøpte på tidlig 80 tallet var en Taunus coupé. Husker jeg gikk inn i banken å måtte spørre om lån på 8000,- Det var mye for en lærling🙂 Hun trodde først at det var 80k jeg spurte om og ble litt stram i maska, men hun smilte litt da hun skjønte det var 8'. Koste meg med den bilen ja. Var jo en slags fattigmanns Mustang. Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå