Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Fredrik skrev:

Poenget var åpenbart å kunne selge attraktive sportsbiler til en lavere pris. Dessverre en på mange måter glemt kunst i våre dager.    

Ja - hvor ble det av alle de fine coupéene? Ford Capri/Taunus Coupe, Opel Manta, Renault 15/17/Fuego, Audi Coupe, Honda Prelude, Mazda 818, VW Scirocco.... 

ford_capri_2_0_s_ford_capri_2.0_gl_ford_

Skrevet

Første bilen jeg kjøpte på tidlig 80 tallet var en Taunus coupé. Husker jeg gikk inn i banken å måtte spørre om lån på 8000,- Det var mye for en lærling🙂 Hun trodde først at det var 80k jeg spurte om og ble litt stram i maska, men hun smilte litt da hun skjønte det var 8'. Koste meg med den bilen ja. Var jo en slags fattigmanns Mustang. 

70a52a21-3260-4c86-b3c7-acc080d43d0f_27628cc2-068c-4ac1-9a30-05e750b7eeed.webp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...