Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 18 timer siden, papertiger skrev: Såg veldig fint ut med svensk skjærgård, hvor gikk ruta? Har selv til gode å ta biltur bort og ned der, men står på lista. Ja, svensk skjærgård mellom Strømstad og Gøteborg er himmelsk. Det er bare å velge og vrake i alt fra Strømstad (som er en flott plass i seg selv) og videre nedover mot Resö, Havstenssund, Grebbestad, Fjällbacka, Hamburgsund, Hunnebostrand, Smögen, Lysekil, Marstrand osv. 9 timer siden, ahj skrev: Blir drit bra med soft close og det dashcamen passet meget bra! Soft close er alltid bra! 9 timer siden, mr.pingu skrev: Så ut som en bra tur. Minner meg på at jeg må ta en tur langs svenske kysten og Har vurdert fitcamX selv og, hvordan er første erfaringen? Kan underskrive at det er vanskelig å huske at døra må smelles når man er vant til softclose. (Eller omvendt for den saks skyld). Hver gang jeg sitter i biler av venner glemmer jeg at at må slå døra gjennom karmen ellers lukker den seg ikke 😅 Hvilken softclose låser brukte du til i4? Første erfaringen med FitcamX er nok at jeg kommer til å bygge om til "hardwired", slik at den fungerer som et dashcam ved parkering. Jeg har et håp om at RLS er aktiv i seks timer etter (for å lukke åpen takluke) kan gi strømforsyning til kameraet i denne perioden, men i praksis tror jeg ikke det vil virke. Dessverre er det bare kinesere som har laget soft close til disse (disse er fra ZJCGO). Jeg tror I20 iX kan passe (og fungere), men iX har ikke mekanisme for låsetapp opp gjennom dørtrekket, så da ender man opp med et hull uten noe i. Nå har jeg skrudd opp og sett litt på mekanismen her og sammenlignet mot bilens originale, og kvaliteten virker å være forbausende bra. Så gjenstår det å se hvordan den blir over årene, men satser på at den høye prislappen også indikerer en viss kvalitet. Dusy og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, Saltkjelen said: Ja, svensk skjærgård mellom Strømstad og Gøteborg er himmelsk. Det er bare å velge og vrake i alt fra Strømstad (som er en flott plass i seg selv) og videre nedover mot Resö, Havstenssund, Grebbestad, Fjällbacka, Hamburgsund, Hunnebostrand, Smögen, Lysekil, Marstrand osv. Soft close er alltid bra! Første erfaringen med FitcamX er nok at jeg kommer til å bygge om til "hardwired", slik at den fungerer som et dashcam ved parkering. Jeg har et håp om at RLS er aktiv i seks timer etter (for å lukke åpen takluke) kan gi strømforsyning til kameraet i denne perioden, men i praksis tror jeg ikke det vil virke. Dessverre er det bare kinesere som har laget soft close til disse (disse er fra ZJCGO). Jeg tror I20 iX kan passe (og fungere), men iX har ikke mekanisme for låsetapp opp gjennom dørtrekket, så da ender man opp med et hull uten noe i. Nå har jeg skrudd opp og sett litt på mekanismen her og sammenlignet mot bilens originale, og kvaliteten virker å være forbausende bra. Så gjenstår det å se hvordan den blir over årene, men satser på at den høye prislappen også indikerer en viss kvalitet. Tror du må finne riktig «Terminal 30 - Permanent» eller « 30F - Permanent unless fault» kurs så vil det trolig fungere. RLS er vel 30F. Søk på en FUB som heter: Terminal control, Parking-Residing-Driving (PWF) og Flexible energy management and power management Utrolig bra info i dem 2 Spennende med SC-låser fra Kina, virker som bra alternativ da Håper de tåler noen år av bruk, de burde nok det. Låsekasser til BMW går av og til i stykker de og. Så satser på det er bra greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå