Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer igjen! Er det automat eller manuell? Dette er en av mine absolutte favorittbiler, uavhengig av RWD/xdrive, automat/manuell, LCI/pre-LCI. Kan fort realiseres som nr 2 bil en gang i fremtiden. En slik vs en ny eGolf eller ioniq til samme pris? Enkelt valg for meg 🤔. Utstyrsliste? 
 

Forresten, Style 442M sitter som et skudd på disse 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ampera skrev:

Gratulere med grom bil!

Tusen takk! Men må si at dine er hakke vassere her :D 

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med en fantastisk bil 😀 Dette er helt klart en av mine favoritter av nyere BMW, en bil som garantert kommer til å bli en klassiker. BMW ble ett litt tristere og mindre unikt merke når man ikke lenger fikk 1-serien med bakhjulstrekk og rekkesekser. Med M140i så hadde de noe unikt ingen andre hadde.

Jeg har selv prøvd både M135i, M140i og M240i....fantastiske biler på alle mulige måter. Denne bilen kommer du nok til å kose deg med, godt med en forandring fra E90/91. 

Som en funfact så kan jeg jo nevne at når jeg i 2018 solgte F10en min, så var M240i en av bilene jeg kikket på. Leita aktivt på mobile.de etter bil, tenkte at dette var siste sjanse til å ha morrobil før man blir "gammal" med unger og styr. Men så slo fornuften og storbil abstinensene inn som vanlig og det ble 5-serie med diesel igjen😂

Tusen takk! :D Helt enig. Her får man alt i en fin liten innpakning. Jeg merket litt det du nevner angående storbil, men var ikke mange gangene jeg hadde bruk for det å Touring. Var bare lettere å ha ting slengenes i bagasjen. Og når man kjører så merker man ikke stort til at det er en liten bil. 

1 time siden, Marius2002 skrev:

Tøft :D Gratulerer så mye med en rå kjøremaskin! 

Tusen takk :D 

1 time siden, papertiger skrev:

Gratulerer igjen! Er det automat eller manuell? Dette er en av mine absolutte favorittbiler, uavhengig av RWD/xdrive, automat/manuell, LCI/pre-LCI. Kan fort realiseres som nr 2 bil en gang i fremtiden. En slik vs en ny eGolf eller ioniq til samme pris? Enkelt valg for meg 🤔. Utstyrsliste? 
 

Forresten, Style 442M sitter som et skudd på disse 😁

Tusen takk! :D Her er det auto på denne. Men det passer meg veldig bra. ZF8 er fader meg en helt rå girkasse. Og det å kunne cruise i motorvei hastigheter på 2k rpm er bare nydelig når det kommer til langturer. Jeg har ikke fått somlet meg til å få hentet ut utstyrslista enda. Men så vidt jeg kan se så mangler den bare to ting, takluke og avblendbare og innfellbare sidespeil. Men de siste kan vell retrofites hvis man ønsker det. 

Jeg har sendt deg en pm :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 15.05, danskiii skrev:

Gratulerer med ny bil, forventer mye mer bilder :D

Tusen takk :D Bilder skal det bli. Var ikke så dumt forslag det å lakke plasten i front. 

På 13.6.2020 den 15.32, Shattered skrev:

Grattis med fet bil! :D

Tusen takk :D 

På 13.6.2020 den 18.00, Daniel. skrev:

Gratulerer med tøff bil :D

Tusen takk :D 

21 timer siden, fxslin skrev:

Gratulerer med fin bil!

Tusen takk :D 

16 timer siden, mossing 92 skrev:

Gratulerer med ny bil 😄. Den som sto til salgs ved Skøyen ?

Tusen takk :D Det er hekt riktig. 

7 timer siden, Saltkjelen skrev:

Grattis med rå bil, kompis! Synes jeg skimter en annen M-sak til høyre på det ene bildet ditt der.. :P 

Tusen takk :D Hmm, har jeg ikke tenkt på. Må være en M518d kanskje 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...