Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Og for en gang skyld bommet jeg ikke på infoen, kryss i taket. Spennende konsept da, særegent.

Ja, den der var litt uventet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ron Jeremy said:

 

IMG_9994.jpeg

 

Jeg pleier vanligvis å være en grumpy jævel når det kommer til moderne biler/BMWer, men den fronten der likte jeg!

Hadde vært kult om de kjørte samme designet på en mindre personbil i sedan/kombi-utførelse.  

 

 

bmw-neue-klasse-2-1103285116.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser på er at av alle de flotte klassiske designene de kunne valgt å basere konseptet på så velger de av alle ting 2000 SC, en av de styggeste klassiske BMW modellene. En front uten særpreg og linjer, en smal nyregrill og noen svære firkanta lykter.

Er spent på den vanlige X3en jeg, synes de fikk til X1 bra og hvis vi ser bort ifra de rene EV modellene så synes jeg BMW er inne i ett godt spor designmessig når det kommer til SUVene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Skjermbilde 2024-03-18 kl. 20.32.05.png

Jeg håper det enten er fake/bløff, eller at konseptet er et godt stykke unna RL.

Dette var ikke innertier 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste så har grillen fått en litt mer normal størrelse. Resten av bilen er som ventet ett makkverk rent designmessig.

Men siden BMW har ruget så lenge på dette Neue Klasse greiene….jeg regner med dette er en skikkelig rå elbil. Her er det vel faststoff batterier antar jeg? BMW legger vel lista såpass. For de har vel ikke sittet så lenge å dreia på denne i åresvis for at det kun skal være "just another EV" som ikke merker seg ut på noen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel avhengig av hvordan utviklingen, pris og tilgjengelighet er for neste generasjon batteri. Underveis har de nok mange alternativer og kan nok bytte ut raskt selve batteriet om det går i orden.

 

En mulighet er jo en mellomting, dvs dagens batteri, men med høyere ladehastighet. Har en bil 30-40 mil rekkevidde og kan gå fra 20-80% på en 15 minutter begynner det å hjelpe på :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si jeg likte bra mye bedre det Audi lanserte i går i Q6 etron.

BMW har hypet Neue Klasse noe voldsomt, men har mine tvil på at de overgår specs på Q6 noe veldig. Men håper jeg blir positivt overrasket når vi får se ferdig produkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, KireS skrev:

Da må jeg si jeg likte bra mye bedre det Audi lanserte i går i Q6 etron.

BMW har hypet Neue Klasse noe voldsomt, men har mine tvil på at de overgår specs på Q6 noe veldig. Men håper jeg blir positivt overrasket når vi får se ferdig produkt

Enig, jeg så også Q6 e-tron og den virker helt sjef 😎 Audi skal ha honnør for å bygge rene elbiler som ser ut som vanlige biler 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes iX3 fronten så litt barsk ut jeg. Skiller seg iallfall ut fra alle bilene med led stripe mellom lyktene. 

Q6 etron er jo pen, men synes ligner jo veldig på Q8 etron som har vært på veien noen år, så litt kjedelig?

Men utseende er jo veldig vanskelig å bli enig om, teknologi blir vel mest spennende på NK. Men som det nevnet lenger opp her, så er det sikkert vanskelig å overgå Q6/Macan så voldsomt her. Men forventer iallfall at BMW lever like bra. De har vel sagt 800volt teknologi om jeg ikke husker feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MagnusAG99 skrev:

Skal visstnok være en ekte leak

418805143_17925648824845328_6391679200057262469_n.jpg.dba4566f0a845ace647eeb360de01a88.jpg

 

Upscaled

418805143_17925648824845328_6391679200057262469_n_upscayl_4x_realesrgan-x4plus.thumb.png.c83e101591e73578f8a4666f124a57ed.png

 

Dette var en langt bedre vinkel ja, ville nok «lekket» disse bildene først. Vil vel bare dukke opp flere bilder jo nærmere Torsdagen vi kommer 🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...