Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

F10 LWB deler plattform med F01 SWB og det er såvidt jeg vet også denne som stadig brukes i G11 og tidligere 5GT samt den nye 6GT. 3GT (F34) deler plattform med F30 LWB (F35) som også er spesiell for det kinesiske markedet.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gustav C. skrev:

Noen som vet om vi får en ny 6-serie Grand Coupe? [-o<

6 serien slik vi har kjent den, har blitt bumpet opp til 8 serien, så en 8 serie GC tja, hvorfor ikke 😃 Men regn med at høyere prestisje = høyere pris. Vi må nok også minst 2 år frem før det blir en realitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis BMW har tenkt å være så innovative og fremtidsrettet at de klasker til med halogen blinklys på G01 slik denne testbilen har, blir jeg virkelig imponert. Det er i hvert fall oppskriften på å få ting til å se gammelt og utdatert før bilen i det hele tatt er lansert. Ganske imponerende, eller hva? :rolleyes:

SB1_4610.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, papertiger skrev:

GOD DAMN den var lekker! nå syns jeg faktisk nye 5 serien var Fin! oO
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, papertiger skrev:

En stasjonsvogn som klarer 325 km/t, det er rått. Du skal ha ganske seriøs Porsche eller superbil for å takle den der på autobahn 💪

Verdens raskeste familiebil 😎

17 timer siden, Gorg skrev:

De er ikke billig! 😃

De koster litt mer en tilsvarende M biler hvis man tar de inn til Norge. Jeg synes det er veldig rart at det ikke selges diesel variantene her til lands. Ikke nevn E9x D3...værste Alpinaen de har laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, papertiger skrev:

Lurer på hva Alpina ligger på i pris kontra tilsvarende BMW-modeller. Sikler!

Er litt dårlig med tysk, men etter litt frem og tilbake fant jeg en pris på ca 133000€ med alt utstyr jeg kunne krysse av(fra trukket tysk avgift) . Videre sier skatteetaten at med dagens kurs kommer totalprisen på ca 2140000kr :) Er vel ikke så uhyre dyrt dette her?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig nok en overraskende pen bil. Det er deilig å se at lyktene ikke møter grillen lenger. Dog svært skuffet over interiøret som rett og slett er en copy-paste av G3x. Synes også sammenføyningen mellom midtkonsoll og dashbord er uheldig.

bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-01.jpg

bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Dette var utrolig nok en overraskende pen bil. Det er deilig å se at lyktene ikke møter grillen lenger. Dog svært skuffet over interiøret som rett og slett er en copy-paste av G3x. Synes også sammenføyningen mellom midtkonsoll og dashbord er uheldig.

bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-01.jpg

bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-02.jpg

Linken til bildene virker ikke for meg, men det jeg ser av interiøret i video, ligner veldig på G30 ja.

Untitled-1.thumb.jpg.434e04d92b997b8e404fb1994a70bd94.jpgUntitled-5.thumb.jpg.1cf72965f449ebd9fe6f8731708fd588.jpgUntitled-2.thumb.jpg.f7148f70e8df4d3b814a4dc94bd35a4c.jpgUntitled-7.thumb.jpg.064aa710a1cdbf36585c8d3f705bc59d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...