Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det jeg ser også gleder meg (og sikkert når @Saltkjelen) med iX er at du kan betale for det som ser ut til å være et skikkelig Bowers & Wilkins lydsystem. Det overraskende nå er at du på BMW.no ikke kan konfigurere i5 bl.a. Så er kanskje noe i (som ble skrevet på forrige side) at også oppgraderer denne i det stille. Får beskjed om følgende: Denne modellen er ikke tilgjengelig i den valgte modellserien, du har blitt omdirigert til en lignende modell.

Endret av fupsaker
Skrevet
12 timer siden, mslello skrev:

Ser ut som det kommer oppgradering til i5 også. Må vel til for å kunne ta kampen mot Audi..

https://www.bmwblog.com/2025/01/28/bmw-i5-more-range-2025/

Hvis jeg tolker nyhetene på Bimmerpost riktig, så vil disse endringene komme til i4 senere i år (sammen med i5 sine motorer, og I4 får M60 benevnelsen). Kanskje vi får +50km på i4 og?  Ellers hadde jo ett større batteri uten vektøkelse vært moro.

Skrevet
2 minutter siden, sanders54 skrev:

Hvis jeg tolker nyhetene på Bimmerpost riktig, så vil disse endringene komme til i4 senere i år (sammen med i5 sine motorer, og I4 får M60 benevnelsen). Kanskje vi får +50km på i4 og?  Ellers hadde jo ett større batteri uten vektøkelse vært moro.

Du har nok helt rett, i4 kan ikke henge igjen når i5 får 5. gen batteri fra det som ser ut til å bli Neue Klasse. :) 

Skrevet
3 timer siden, Marius2002 skrev:

BMW lanserer også M3 CS Touring idag. Var innom spionbilder på forrige side.

Link: BMW Press // M3 CS Touring

P90585763_lowRes_the-first-ever-bmw-m.thumb.jpg.13be4f05ad6e1b0d313ab4ad83f39d82.jpgP90585762_lowRes_the-first-ever-bmw-m.thumb.jpg.73115e11967cf7183b61962218c510e6.jpgP90585764_lowRes_the-first-ever-bmw-m.thumb.jpg.b40eee1834e48f6fe9d020143b8c1870.jpg

For meg som er litt barnslig så synes jeg jo at prestanda fortsatt er litt interessant. Jeg ser de sier at den går 0-100 på 3,5 sek, noe som man med sikkerhet i god BMW M tradisjon kan barbere ned til 3,2 sek. Snakker vi her verdens raskeste stasjonsvogn? Jeg kan ikke komme på noen andre stasjonsvogner som blåser til 100 fortere.

Dette viser bare hvor langt man har kommet med fintunede drivverk og girkasser. 

Skrevet (endret)

Den B5 GT er så rå, her snakker vi nok 0-100 ned på 3 blank tallet...at på til så klarer den nesten 330 km/t. Det med stort bagasjerom, takrails for takboks, isofix fester, fem sitteplasser og mulighet for å trekke 2000 på kroken bak. Skal vedde på at på motorveien med cruisekontroll på så klarer den nærmere 1000 km på en tank bensin også. Ikke dårlig med superbil ytelser i tillegg 8) 

Hvis det var en bil jeg skulle eie livet ut så er det B5 GT :) 

Endret av Fredrik 90
Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

For meg som er litt barnslig så synes jeg jo at prestanda fortsatt er litt interessant. Jeg ser de sier at den går 0-100 på 3,5 sek, noe som man med sikkerhet i god BMW M tradisjon kan barbere ned til 3,2 sek. Snakker vi her verdens raskeste stasjonsvogn? Jeg kan ikke komme på noen andre stasjonsvogner som blåser til 100 fortere.

Dette viser bare hvor langt man har kommet med fintunede drivverk og girkasser. 

Min stv. Gjør 0-100 på under 3,5 sek 🤓 

IX gikk fra det styggeste Bmw har produsert til noe jeg faktisk kunne vurdert og kjøpe. Rekkevidde på gode 700km begynner jo og bli bra også. Men den kommer jo på nesten 1.3 med vinterhjul 🥴 Finnes mye spennende til 1,3 mill på markedet 

Skrevet
30 minutter siden, Skulebollen skrev:

Min stv. Gjør 0-100 på under 3,5 sek 🤓 

IX gikk fra det styggeste Bmw har produsert til noe jeg faktisk kunne vurdert og kjøpe. Rekkevidde på gode 700km begynner jo og bli bra også. Men den kommer jo på nesten 1.3 med vinterhjul 🥴 Finnes mye spennende til 1,3 mill på markedet 

Hadde tenkt å si din lager ikke lyd men det gjør ikke en nyere ///M heller :P

Skrevet
8 timer siden, Orjan skrev:

Skal vi gjette på pris? 2,2-2,3 mill? 

bmw_m3_cs_touring_76_088903a911320cf4.jp

Fra 2438000

2712000 inkl alt, service og vinterhjul

Kommer nok til å bli solgt et par, men det er alvorlig mye penger for en 3-serie.

M3 Touring kosta 1340000 når den kom i 2022. Nå 1705000...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...