Ron Jeremy Skrevet Tirsdag kl. 08:06 Skrevet Tirsdag kl. 08:06 BMW sin første Alpina, det skal jo være et statement. Men V12 er vel død og begravet på alt bortsett fra RR? Men kjenner BMW sin besøkelsestid, bør dette være markedsførbart og mao ha et høyt nivå. Spent på denne. mslello og sveigis reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 10:38 Skrevet Onsdag kl. 10:38 I disse AI-tider er det vanskelig å si hva som er reelt og ikke, men her er det som angivelig skal være noen lekkede bilder. Om disse er relle, er det i alle fall tydelig at BMW henter inspirasjon fra Skytop og Speedtop. La oss inderlig håpe at dette ikke bare er "tullebiler" som kun blir produsert til et knippe mennesker. mslello, papertiger, Ron Jeremy og 5 andre reagerte på dette 8
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 13:56 Skrevet Onsdag kl. 13:56 Lekkasjer krever lupe. Dessverre kan det se ut til at det er AI på gang. Jeg får i alle fall ikke avslutning på bagasjelokket til å stemme. mslello reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 16:13 Skrevet Onsdag kl. 16:13 Føler meg ganske sikker på at dette er AI. Jeg får heller ikke felgene til å stemme, jeg mener BMW skulle videreføre det klassiske felgdesignet til Alpina.
Saltkjelen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nå snakker vi! Dette er noe annet enn det generiske Neue Klasse. Interiøret er en forfinet versjon av G70 LCI. Det er vesentlig bedre, men langt fra perfekt. Marius2002, BimmerFan!, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7
Ron Jeremy Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Sexy, en 7’er coupe? I Alpina blå med (er det 24tommer?!?) disse felgene, gir denne et voldsomt tilstedeværelse på veien når den dukker opp i bakspeilet. Jeg vil kalle dette en meget god start på Alpina sin nye retning. mslello og Marius2002 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Nå snakker vi, dette her er ett kvantesprang i riktig retning 😀👍 Nå håper jeg de kan sette den i ordinær produksjon, ta gjerne godt betalt for den men ikke limiter den til latterlig lave antall slik at de bilene som selges aldri ser dagens lys utenfor garasjen til bilsamlere.
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg er helt enig. Dette er virkelig et steg i riktig retning hva gjelder BMW design. Nå gjenstår det bare at vi får flere modeller i denne designretningen uten at bilen må hete Alpina og koste 2-3-4MNOK. mslello reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Altså, hvilken dag! Dette kan jo ikke bli bedre - første modell ut blir Alpina B7 med V8 uten stikkontakt! https://www.topgear.com/car-news/interview/b7-back-bmw-alpinas-first-model-will-be-a-non-hybrid-v8-7-series papertiger, Markus E30, mslello og 2 andre reagerte på dette 5
_hp4 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 10 hours ago, Saltkjelen said: Nå snakker vi! Dette er noe annet enn det generiske Neue Klasse. Interiøret er en forfinet versjon av G70 LCI. Det er vesentlig bedre, men langt fra perfekt. Utsiden var virkelig fet syntes jeg, ser mer eksklusiv ut enn RR Spectre, innsiden er fortsatt helt løk
E.H.D Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Blir spennende å se hvor nær produksjonsmodellen blir den konseptbilen, føler konseptet ofte er tøffere og stiligere enn produksjonensmodellen. BMWE39turbo og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Altså, hvilken dag! Dette kan jo ikke bli bedre - første modell ut blir Alpina B7 med V8 uten stikkontakt! https://www.topgear.com/car-news/interview/b7-back-bmw-alpinas-first-model-will-be-a-non-hybrid-v8-7-series Herlig, dette er akkurat det jeg håpet på. Endelig lytter BMW til markedet og lager en bil med en motorisering kundene i dette markedet faktisk vil ha 😀 Skulle ikke vanlig G70 også får tilbake V8 på det europeiske markedet? Dette er tegn på bedring, nå må vi bare lide oss igjennom "Neue klasse" perioden også tror jeg det er lys i enden av tunnelen. Som petrolhead så blir jeg så glad for å se at V8’er som mange ikke fort nok kunne dømme en snarlig død har gjort ett fabelaktig comeback.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå