Fredrik 90 Skrevet September 22, 2018 Share Skrevet September 22, 2018 Det ser ur som om din kritikk ang L design på lys signaturen var berettiget @Saltkjelen Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 Interiøret i den nye X7en: Det ser fint ut, men gud så kjedelig at man ikke tør å skille modellene nevneverdig fra hverandre. Det har vært en lukket visning av X7 "over there", og de som har sett modellen sier at X7 (innvendig) kun er en X5 med tre seterader. Kjempespennende.. 🙄 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 Meget lekkert, dette interiøret er slik det skal være i en såpass flott bil. Det at dette er likt de andre modellene synes ikke jeg er negativt, samme gjør Mercedes, Audi, Volvo, Porsche og resten av gjengen. Det at X7 i grove trekk blir en lang X5 med tre seterader har jeg mistenkt lenge dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 BMW G20 Marius2002, StigJ og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Ser jo lovende ut dette, men hva i alle dager har de gjort med Hofmeister knekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 G20 har jeg troen på, smaker litt E46 av den fronten. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2018 Forfatter Share Skrevet September 27, 2018 Satt akkurat og kikket på den filmen. Ikke helt overbevist ang. G05, synes den ser litt døll og kjønnsløs ut. Liker bedre designet på F15, men til gjengjeld mener jeg at jeg skrev noenlunde det samme vedr. F15 og e70. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Er veldig spent på G20 og 21, dette ser virkelig lovende ut. Bare håper på at de hever den 2 hakk innvendig! Jeg ser også Michelin-dekk på bildene, de leverer per i dag ikke RFT dekk til F3x, så kanskje en nyhet på den fronten også? Jeg liker også løsningen på Hofmeister-kinken, linjene og formene rundt C-stolpe og koffertlokk - den ser noe mer coupé-aktig ut, noe i retning F36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Personlig digger jeg den nye X5en (til tross for misnøye med enkelte detaljer og funksjoner). Det er bare så synd vi ikke får den med sidemarkeringslys. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 BMW i3/i3S med 120ah batteri. Ikke spesielt mye lenger rekkevidde enn 94ah, men oppgraderingen innebærer litt annet snacks også. Vanlig i3 får nå skjermbreddere slik i3S har, nye hovedlys med fjernlysassistent og "cornering lights" og litt annet småtteri. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 På 26.9.2018 den 16.24, icodden skrev: BMW G20 Dette ser jo lovende ut Godt å se de har fått dratt panseret helt ned til nyrene og ikke avslutter med en bein strek som på F30. Irriterer meg grenseløst den der. Finurlig løsning på knekken på C-stolpen. jeg likte den. Er ikke helt imot de nyrene som har blitt bunnet sammen heller. Fin oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 1 time siden, Saltkjelen skrev: BMW i3/i3S med 120ah batteri. Ikke spesielt mye lenger rekkevidde enn 94ah, men oppgraderingen innebærer litt annet snacks også. Vanlig i3 får nå skjermbreddere slik i3S har, nye hovedlys med fjernlysassistent og "cornering lights" og litt annet småtteri. Protonic blue er også droppet. Rekkevidden er ca 30% lenger, men nå får de kunstige høye prisen på 94Ah versjonen seg en trøkk, på tide! Skal se hvordan mini’en blir, samt Den elektriske G20. Men savner i3 såvidt mye at jeg tror det blir denne igjen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 i3 blir bare mer og mer interessant. Den er langt fra det mest fornuftige kjøpet, men jeg liker virkelig både konseptet og bilen... :) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 12 minutter siden, Fredrik skrev: i3 blir bare mer og mer interessant. Den er langt fra det mest fornuftige kjøpet, men jeg liker virkelig både konseptet og bilen... Du, den er faktisk fornuftig. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå