Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Det at andre merker har kopiert og fulgt etter BMW i mange år er nå en ting, men det rettferdiggjør ikke (i mine øyne) at BMW nå kopierer andre bilmerker. Jeg synes designavdelingen for tiden bærer preg av lite kreativitet og ansatte som er lei jobben sin. Mye av bilen vil nok vokse på meg, men som standardprodukt (dvs. uten M-sport) har de da vitterlig bommet helt. Verken støtfangerne eller baklyktene må kunne sies å være spesielt vellykket, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Må si jeg gleder meg til å prøve jeg. Skal jo være gjort mye forbedringer på understell og styring. Og innvendig ser det jo knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 8 minutter siden, mslello skrev: Må si jeg gleder meg til å prøve jeg. Skal jo være gjort mye forbedringer på understell og styring. Og innvendig ser det jo knall ut! Innvending er mest vellykket, føler jeg. Må skaffe meg de setene og hele dashboardet i min F31. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 (endret) Hmmm... spinnende rondeller på felgene... akkurat som Rolls-Royce... https://youtu.be/8Q7H8JUON0s?t=22 Endret Oktober 2, 2018 av Fredrik Marius2002 og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Med 471 cm lengde er G20 like lang som E34. Og med noen centimeter lenger akselavstand burde det ligge til rette for god komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 (endret) Det som var noen av de mest spennende nyhetene var akustisk dempet frontrute og (optional) sidevinduer. Ser ut til at den kan bli endel mer støydempet enn F30 mao. Dessuten, øverste valget mtp demping, er en delvis hydraulisk enhet, som bør sørge for mer komfort. Dashen er i sensatec, ikke i skinn. Og den lærer av sjåføren, blir endel AI etterhvert her. Men er det ikke noen luxury versjon?! Kun M sport og sport? Sistnevnte trenger å wrappes litt i eksteriørfargen, de boomerangene foran og bak gjorde ikke godt for øyet. Endret Oktober 2, 2018 av Ron Jeremy Marius2002 og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 (endret) Når kommer M versjonen av denne ? Burde vel presse prisene litt på dagens f80😬 Endret Oktober 2, 2018 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Er mulig å bygge sin egen G20 på BMW.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 10 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Dashen er i sensatec, ikke i skinn. Og den lærer av sjåføren, blir endel AI etterhvert her. Men er det ikke noen luxury versjon?! Kun M sport og sport? Sistnevnte trenger å wrappes litt i eksteriørfargen, de boomerangene foran og bak gjorde ikke godt for øyet. Luxury line: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 28 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Dashen er i sensatec, ikke i skinn. Du kan få skinn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Jeg håper bare ryktene jeg har hørt stemmer. To hybrider med xDrive. En 330i og en 325i. Første burde bli som nye X5 45i er med 3l sekser. Da ville jeg sterkt vurdert å selge begge mine for en slik Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 2 minutter siden, ahj skrev: Jeg håper bare ryktene jeg har hørt stemmer. To hybrider med xDrive. En 330i og en 325i. Første burde bli som nye X5 45i er med 3l sekser. Da ville jeg sterkt vurdert å selge begge mine for en slik Det har vært snakk om begge allerede 325e xDrive og 330e xDrive, dessverre ingen med 3l R6 og xDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 3 minutter siden, fupsaker skrev: Det har vært snakk om begge allerede 325e xDrive og 330e xDrive, dessverre ingen med 3l R6 og xDrive. Vet man det heeeelt sikkert? Jeg går ikke fra den deilige N53 motoren til en firer. 😭😭 Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 (endret) 4 minutter siden, ahj skrev: Vet man det heeeelt sikkert? Jeg går ikke fra den deilige N53 motoren til en firer. 😭😭 Nei, det er lenge siden det dukket opp noe, men er kanskje mer sannsynlig i en fremtidig G30 og at de skiller litt på modellene? Hadde den kommet med R6 og hybrid hadde jeg kvittet meg med 330'n og A3en selv. 😛 Edit fra februar: BMW 3 Series Model Horsepower Available Gearboxes Traction 316d 136 6-speed manual, 8-speed auto RWD 318d 163 6-speed manual, 8-speed auto RWD 320d 204 6-speed manual, 8-speed auto RWD/xDrive 325d 238 8-speed auto RWD/xDrive 330d 265 8-speed auto RWD/xDrive M340d 320-340 8-speed auto xDrive 325e iPerformance 230 8-speed auto xDrive 330e iPerformance 265 8-speed auto xDrive 318i 150 6-speed manual, 8-speed auto RWD 320i 204 6-speed manual, 8-speed auto RWD/xDrive 320i Efficient Dynamics 170 6-speed manual, 8-speed auto RWD 330i 265 8-speed auto RWD/xDrive M340i 380 8-speed auto xDrive Endret Oktober 2, 2018 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Ser lovende ut 😊 Artig med pressebilder fra Møre & Romsdal 🙌 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå