Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Jeg tror nok ikke Alpina begynner å bygge bilene sine på M-sport modeller, men i tilfeller hvor standardfangeren ikke ser ut i måneskinn (som G2x 3-serie) er det vel begrenset hvor mye penere de kan få den med en leppe. I mine øyne var det et helt riktig valg å bygge D3/B3 på en M-sport. Ingvaldsen, Walkabout, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 7 timer siden, laffe skrev: Vært kult med litt mer Alpina i Norge ja. Skulle gjerne vært i kjøpegruppa for en G30 D5S eller B5. Men håper ikke nye Alpina D3 starter en trend med at Alpina bygger modellene sine på m-sport versjoner av karosseriene. Liker at de baseres på luxury line som i 5-serien Grillen Alpina har tatt i bruk er fra Luxury Line på G2x. Så de har tatt noe derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Jeg ønsker mer bruk av M-sport på Alpina velkommen. Det har nesten vært den største bakdelen med Alpina at de bruker standard fangere og Luxury. Snagg30, Walkabout og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 19 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg ønsker mer bruk av M-sport på Alpina velkommen. Det har nesten vært den største bakdelen med Alpina at de bruker standard fangere og Luxury. Her er jeg helt enig ! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 (endret) eneste jeg savner nyere alpina er et msport ratt, de fleste nyere modeller av bmw har hatt grisestygge standard ratt som alpina dessverre har brukt. e39 fikk du faktisk med msportratt fra alpina på noen d/b10, tror kanskje det heller ikke har skjedd siden ? Endret Mai 6, 2020 av Ingvaldsen Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Ganske interessant det der med ratt. E65 Alpina B7 brukte faktisk standardrattet til E60. Daniel. og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 (endret) 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg ønsker mer bruk av M-sport på Alpina velkommen. Det har nesten vært den største bakdelen med Alpina at de bruker standard fangere og Luxury. Enig, standardfangere og utstrakt bruk av krom ødelegger Alpina for min del. Så G21 så utrolig bra ut i Aplina-utførelse her. 51 minutter siden, Ingvaldsen skrev: eneste jeg savner nyere alpina er et msport ratt, de fleste nyere modeller av bmw har hatt grisestygge standard ratt som alpina dessverre har brukt. e39 fikk du faktisk med msportratt fra alpina på noen d/b10, tror kanskje det heller ikke har skjedd siden ? Helt enig, standardrattene er i 90% av tilfellene helt heslige... Endret Mai 6, 2020 av Walkabout Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 På 5.5.2020 den 0.01, Fredrik 90 skrev: Jeg skjønner ikke problemet med den lille biten mellom nyrene på G30..den plager ikke meg iallfall. Tror ikke den plager noen andre G30 eiere heller... Er vel mest F10/11 eiere som irriterer seg over den lille biten der...rare greier 😂 Dette plager nok de færreste. Da 99% kjøper G30 i fargen sort. Marius2002, Ingvaldsen, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Ganske interessant det der med ratt. E65 Alpina B7 brukte faktisk standardrattet til E60. Litt synd at alle 3 rattene man fikk i E65 er grisestygge 😂 Walkabout og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Bildene av G3x LCI begynner å lekke som en sil. Walkabout og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Identitetsløs front. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 13 minutter siden, Solberg93 skrev: Identitetsløs front. Helt enig. Sett på en sort grill så man ikke ser konturene av en BMW-grill, så kan det like gjerne være en Skoda, Kia eller noe annet tjafs. Walkabout, HenrikSolberg og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 (endret) Det så helt ræva ut uten M-sport. Ellers helt OK. Glad for at jeg ikke får noe behov for å bytte ut F11'en før 2024 iallfall. Endret Mai 14, 2020 av Walkabout Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 kanskje vi for første gang i historien kommer til å sette prefacelykter på en facelift bil Walkabout, Ron Jeremy, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 2020 Skoda Octavia har veldig like frontlykter. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Ron Jeremy og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå