Walkabout Skrevet Juli 3, 2020 Share Skrevet Juli 3, 2020 Blitt grei den nye Passat Alltracken Saltkjelen, BMWE39turbo, Evopower og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 3, 2020 Share Skrevet Juli 3, 2020 Jeg trudde det var en Skoda HenrikSolberg, ahj, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2020 Share Skrevet Juli 3, 2020 Det triste med hele opplegget er jo at BMW, som nå tar en VW og forlater sin velkjente U/J-identitet i lysdesigner, åpner opp for at VW stjeler deres U/J-design for fullt. Her er nye Tiguan med BMW-lys. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 3, 2020 Share Skrevet Juli 3, 2020 (endret) Trodde det var en senket Transporter i starten @Walkabout 🙄 Endret Juli 3, 2020 av ahj Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 Det ser ut til at de tidligere lekkede bildene av det man antok var neste generasjon 2-serie faktisk er neste generasjon 2-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 4, 2020 Share Skrevet Juli 4, 2020 Litt i stuss på de framlyktene jeg. Ser nesten ut som de har mixa framlyktene til Hyundai I20 og I30. Mulig en sånn sammenligning er å dra den litt langt kanskje🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Kom over denne videoen... Bmw har mistet sitt fotfeste og identitet som merke designmessig. Selv om det isolert sett kan være et ok design. Om det ligner på passat eller i30 som jo er ok å se på, så spiller det ingen rolle for meg. Så lenge det er identitetsløst så er det værre enn noe, spesielt siden det er bmw. Et vag produkt har det lettere fordi de skal jo være mainstream og identitetsløse. Det er jo det som er identiteten dems 😅 uglefossen og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Nå må de få rydda opp i den design avdelinga, er der ingen i ett stort milliardkonsern som BMW som evner å se hvor dette bærer? Når det er sagt, så ser jeg frem til ny M2 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 38 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Nå må de få rydda opp i den design avdelinga, er der ingen i ett stort milliardkonsern som BMW som evner å se hvor dette bærer? Når det er sagt, så ser jeg frem til ny M2 👍 Kina og Asia er de som skal pleases, så design og valg går i den retning. Vi i EU og US er mindre interresant og får ta til takke med hva overnevnte ønsker og vil ha. Så G20 også skulle komme som EV, da med det lange chassi fra Kina og denne skulle angivelig bare lages og selges i Kina. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Ble sittende å se på denne videoen med den nye M440i Coupe. Jeg har ikke vært superbegeistret for den nye fronten, for å si det mildt, men når jeg ser denne videoen så må jeg innrømme at jeg faktisk synes bilen ser bra ut. Fortsatt noen ting som ikke stemmer helt, men med litt tilvenning er jeg redd jeg kommer til å synes at denne er lekker. Og når jeg ser den i bevegelse synes jeg den ser mye mer ut som enn BMW enn det den gjør på stillbilder, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Kina og Asia er de som skal pleases, så design og valg går i den retning. Vi i EU og US er mindre interresant og får ta til takke med hva overnevnte ønsker og vil ha. Så G20 også skulle komme som EV, da med det lange chassi fra Kina og denne skulle angivelig bare lages og selges i Kina. Men er det kun BMW som skal please det asiatiske markedet? Mercedes greier jo å få til ett design som er bra selv om de skal selge biler i Kina? De bare på de mindre modellene, Mercedes klarer å lage rimelige biler som ser dyre å eksklusive ut. Når BMW skal designe sine rimeligere biler så kommer de opp med sånn Kia design som på 2-serien over her Ron Jeremy, Walkabout, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 La oss få innovatøren tilbake ved roret ! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 Ja..jeg foretrekker faktisk nyregrillene med "øyelokk" fremfor gigagrillene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 Det overrasker meg å se hvor slett designjobb BMW egentlig har gjort på G8x M3/M4. At grillen er i designet det er får nå så være, men at ACC-radaren plasseres i den ene grillen som attpåtil fjerner rillene i bunn, er et talentløst design. Det et bare å kjøpe aksjer i Rieger, folkens! Walkabout, Snagg30 og Mathiseen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 8, 2020 Share Skrevet Juli 8, 2020 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det overrasker meg å se hvor slett designjobb BMW egentlig har gjort på G8x M3/M4. At grillen er i designet det er får nå så være, men at ACC-radaren plasseres i den ene grillen, som attpåtil fjerner rillene i bunn er et talentløst design. Ikke glem panserlinja, som på G20 ser vanvittig bra ut. Mens her, nei 🤦🏼♂️ Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå