Ron Jeremy Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 5 timer siden, Saltkjelen skrev: Det der er en X2 jeg hadde kjøpt, i alle fall. Dette er rett rundt hjørnet. IX4?! Vil IX3 40 X-drive selges i Norge? Eller vil de gjøre som med iX45?
Saltkjelen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, Ron Jeremy skrev: IX4?! Vil IX3 40 X-drive selges i Norge? Eller vil de gjøre som med iX45? iX1 og iX2 LCI. Mest sannsynlig vil 40 xDrive også selges her, men det spørs hvor varmt de selger om prisdifferansen er for liten.
Ron Jeremy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: iX1 og iX2 LCI. Mest sannsynlig vil 40 xDrive også selges her, men det spørs hvor varmt de selger om prisdifferansen er for liten. Nye NK iX1 kommer vel H2 27’? Trodde iX4 var like om hjørnet, sammen med en mer motorsterk iX3 variant? Skal gi iX3 en siste sjans, ikke oppdatert på status mtp ventilerte seter osv de siste mnd, vært mye rabalder. Konkluderer i høst, evt så sitter jeg på gjerdet litt til. Marius2002 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Nye NK iX1 kommer vel H2 27’? Trodde iX4 var like om hjørnet, sammen med en mer motorsterk iX3 variant? Skal gi iX3 en siste sjans, ikke oppdatert på status mtp ventilerte seter osv de siste mnd, vært mye rabalder. Konkluderer i høst, evt så sitter jeg på gjerdet litt til. Blingset litt med i. Det er X1/X2 LCI. iX1 (og iX2) går over til NK ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå