Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, bimmerR skrev:

Men dersom BMW ikke lager en Coupe utgave, vil man da kunne delta på BMW treff med en Supra? :-k Mini (Cooper) er jo innenfor....  Tidligere har jeg lest at Z4 og Supra skal bygges i samme fabrikk. Det er jo antatt at det ligger mye BMW under skallet. Jeg hadde ikke hatt noe imot Supra på BMW treff selv om den er litt i gråsonen. Kanske bare bytte ut Toyota- logo med BMW-logo? :lol:

En Supra har ikke noe på ett BMW treff å gjøre, selv om den er utviklet sammen med BMW. Mini er både utviklet, eiet og i grove trekk basert på BMW så dette er litt annerledes. 

Jeg mener at Mini heller ikke har noe på BMW treff å gjøre, det er ikke BMW. Men arrangørene er flinke til å samle dem i ett lite hjørne man lett kan gå forbi. Man drar ikke på ett Audi treff med en Skoda, selv om de er i nær familie... slik burde det praktiseres i BMW kretsene også. (Selv om VAG entusiastene er flinke til å arrangere gruppetreff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spionbilder av en helt ukamuflert G02 X4. Synes igrunn det er merkelig at den er fraktet uten noen form for kamuflasje, da det tross alt er en stund til den lanseres.

01503682510.thumb.jpeg.0f95d06d0b016820efbc8313edf44531.jpeg

Fronten deler den fra G01 X3, så ikke så mange overraskelser der, men bakenden falt jeg ikke for i det hele tatt. Mulig det er vinkelen/bildet som gjør det, men synes alt kræsjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Spionbilder av en helt ukamuflert G02 X4. Synes igrunn det er merkelig at den er fraktet uten noen form for kamuflasje, da det tross alt er en stund til den lanseres.

01503682510.thumb.jpeg.0f95d06d0b016820efbc8313edf44531.jpeg

Fronten deler den fra G01 X3, så ikke så mange overraskelser der, men bakenden falt jeg ikke for i det hele tatt. Mulig det er vinkelen/bildet som gjør det, men synes alt kræsjet.

Denne lignet veldig på Mercedes GLC-coupe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er nye X4 så blir det en pinlig affære, hekken er jo en blåkopi av GLC eller hva den nå heter. BMW burde holde seg for gode til å kopiere ett annenrangs merke som Mercedes. Kanskje det er "Payback", Mercedes regelrett kopierte BMW sitt X6/X4 konsept med GLE og GLC. Lavmål skal kanskje møtes med lavmål? Jeg får heller ikke helt taket på fronten på nye X3/4, det er noe klumpete og uelegante greier. Forgjengeren var mye strammere i linjene og det kledde denne type bil mye mer.

Bilen på bildene over her er nok nye 3-serien, synes fasongen på den hinter om noe som kommer til å bli en lekker bil 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, awt skrev:

Fronten deler den fra G01 X3, så ikke så mange overraskelser der, men bakenden falt jeg ikke for i det hele tatt. Mulig det er vinkelen/bildet som gjør det, men synes alt kræsjet.

Enig i at bakenden ikke så topp ut på bildet, men taklinja gir litt håp. Kanskje dette blir en sånn bil som er stygg på bilder, men fin i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. G02 X4 ser jeg egentlig to biler. Jeg ser én bil opp til den øverste karosserifolden ved dørene og en annen bil rundt glasshuset. Jeg antar at dette er et resultat av forsøket på å lage en coupé SUV. Bakvinduet blir veldig smalt og lite i forhold til resten av bakenden på bilen. Når dette er nevnt synes jeg faktisk at G02 X4 ser ok ut i forhold til hvor vanskelig det må være å tegne en slik crossover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ogee1 skrev:

Enig i at bakenden ikke så topp ut på bildet, men taklinja gir litt håp. Kanskje dette blir en sånn bil som er stygg på bilder, men fin i virkeligheten?

Jeg ser at disse bildene er tatt med en kraftig zoom som "komprimerer" bilen i forhold til hvordan den vil se ut men det menneskelige øye. Tipper baken vil se mye større og "korrekt" ut når du står noen meter bak den og ser på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...