Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Denne koden får du kjøpt for $50 på nettet bare så det er sagt, og den er akkurat like god som den BMW leverer. :)

 

Det er også mulig å lage denne koden selv ved å lese ut data fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette ble misforstått, men jeg snakker selvsagt om "navigasjon" da veldig mange refererer til idrive til dette.

Men såklart blir ikke kartet oppgradert ved en programvareoppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg oppdaterte min sist så merket jeg litt på giringen. Den oppfører seg annerledes på sport og når jeg setter girspaken i Sport. 

Før så hadde jeg inntrykket av at sport modus også sport på girkassen ikke gjorde noen forskjell. Nå merker jeg en forskjell der.

Ellers ble parkeringsvarselen tregerer med å komme opp. Litt irriterende da jeg har trang garasje å rygge ut av. 

Ellers så kan jeg ikke si at jeg har merket noe. 

Auto på fjernlyset får man "aldri" prøvd når man bor på sentrale Østland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne koden får du kjøpt for $50 på nettet bare så det er sagt, og den er akkurat like god som den BMW leverer. :)

 

Det er også mulig å lage denne koden selv ved å lese ut data fra bilen.

50 dollars?

Og hvor finner man den kartoppdateringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg holdt på med ett ørlite prosjekt som jeg har hatt i tankene lenge :)

post-47692-0-65071300-1436982927_thumb.j

Rett å slett å lakke opp bremsekalipperne, satte på noen små M emblemer som jeg fikk tak i på Ebay. Hadde jo selvsagt akkurat ikke nok lakk til å dekke hele den siste bakre bremsekalipperen, han hos Bilextra sa det skulle være mer enn nok til fire kalippere. Han har tydeligvis ikke sett 530 kalippere før... :P Jeg heiv meg avgårde i E34en, Bilextra hadde selvsagt stengt så det ble Biltema. Der fant jeg nesen lik farge, men siden det kun var på baksiden av kalipperen så gjør det ikke noe at det er en liten fargeforskjell.

post-47692-0-54648300-1436982986_thumb.j

post-47692-0-37648700-1436982999_thumb.j

post-47692-0-15390200-1436983014_thumb.j

Hva synes folket? Jeg ble veldig fornøyd, så bra ut når jeg fikk på hjula også. Nå forventer jeg jo selvsagt at bilen skal bremse som en ekte M bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah perfekt! akkurat det som mangler om du skal ha åpne felger :)

Om 351 felgene og zito wp er alternativet hadde eg faktisk gått for zito, vart pent på e90'n og blir nok ikke noe verre på denne ;)

  

Ja WP111 sitter som ett skudd på F10 også, så det går absolutt an :) Måtte nok gått opp til 20" i såfall, mengden skulle ikke gå nevneverdig ut over kjørekomforten. Så slipper jeg runflat greiene..

hmmmm..enda mere m bling på en ikke m bil? :P

ble pent ;)

 

M bling? Kan ikke si jeg har noe M bling på min bil, bare vanlig M sport som F10 kommer med originalt. Ingen forsøk her på å gjøre bilen til noe den ikke er, tenker da på i form av M emblemer på bakluka, eksos, fangere osv. Disse fire små diskré merkene er de eneste M logoene på hele bilen faktisk ;) Men jeg synes at f eks M5 felger fint kan sitte på en vanlig 5-serie, hadde E39 M5 felger på min E39 facelift og det var jeg veldig fornøyd med.

Men du som er så kvalitetsbevist, zito? Vurderer du seriøst det? Skal vel ha shariff dekk på de også da eller?

 

Hehe, tror ikke det er så lett å få kjøpt dekk av Sharif om dagen :P Men du må gjerne selge meg 351M felgene dine ;)

Nei, jeg har faktisk veldig god erfaring med Zito etter å ha hatt det på E90en. Blir det disse så er det mest sansynlig midlertidig, må ha nye dekk og felger før jeg skal til Nurburgring :)

så ut som en flott oppgradering! :D var en flott jobb! :D la du noe klarlakk over etterpå eller lima du bare klistermerka utpå lakken? :)

Takk for det :) Nei jeg la ikke klarlakk, fikk ikke tak i klarlakk som tålte mer enn 100 grader hvilken er for lite for bremsekalipper ble jeg fortalt. Får se hvor lenge merkene sitter, de var beregnet til formålet men detter de av så har jeg flere liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...