Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 6.6.2022 den 22.46, Vingerei skrev:

Ja, jeg har vært så opptatt av SUV, men tror den tanken får ligge. Og heller se på G31. Kjenner du til 520 diesel varianten? 
Men vil absolutt prøve å få til B57 motoren altså. :) de er som oftest gått mere km bare 

Hvorfor ikke en g11, mer utstyr, mye bedre bil, samme motor, billigere i innkjøp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hvorfor ikke en g11, mer utstyr, mye bedre bil, samme motor, billigere i innkjøp😊

Ikke feil med 7’er, men stor sedan får bli aktuelt når vi er ferdige med barne vogner :) mye bang for the buck i de.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, E.C. skrev:

@Skulebollen: du vet jo svaret på dette selv ;) 7-ere er ikke i nærheten av så lett omsettelige som 3-ere og 5-ere, selv om verdi per krone (i innkjøp) sannsynligvis er høyere.

Nei jeg vet ikke svaret.. det er for meg totalt uforståelig. Er derfor jeg har g11 og ikke g31.. 

 

@Vingerei

Om man MÅ ha stv. P.g.a barnevogn forstår jeg cluet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skulebollen skrev:

Nei jeg vet ikke svaret.. det er for meg totalt uforståelig. Er derfor jeg har g11 og ikke g31.. 

 

@Vingerei

Om man MÅ ha stv. P.g.a barnevogn forstår jeg cluet 😊

Ja vi er i småbarns fasen, og det er jo et lass utstyr vogner mm… 

Men jeg er fan av stor sedan! Men og frua er like enig, vel det får jeg finne ut av en dag😂 (like greit med hver vår bil😃)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Aldri likt to tonet interiør selv. Skal man bruke 200k oppå en allerede fin bil ville jeg gjort andre valg. 
Generelt opp gjennom er det mye sære valg med invidual, ikke alltid det er til det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Aldri likt to tonet interiør selv. Skal man bruke 200k oppå en allerede fin bil ville jeg gjort andre valg. 
Generelt opp gjennom er det mye sære valg med invidual, ikke alltid det er til det bedre.

Denne X5en er vel en "pakke-Individual" der Iwory/Blue koster 58 600,-. Men ja - jeg hadde heller gått for Individual full Merino Coffee eller noe liknende. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vingerei skrev:

Ja vi er i småbarns fasen, og det er jo et lass utstyr vogner mm… 

Men jeg er fan av stor sedan! Men og frua er like enig, vel det får jeg finne ut av en dag😂 (like greit med hver vår bil😃)

Kjøp den bilen du vil ha, deretter finner du en vogn som passer inn i bilen ;)

Disse store barnevognene blir du fort ferdig med som regel. Vi brukte F11 når vi hadde vogn og pakket nesten aldri over rollo🙃 kunne fint klart oss med F06🤘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Kjøp den bilen du vil ha, deretter finner du en vogn som passer inn i bilen ;)

Disse store barnevognene blir du fort ferdig med som regel. Vi brukte F11 når vi hadde vogn og pakket nesten aldri over rollo🙃 kunne fint klart oss med F06🤘

Jeg rakk å prøve pakke barnevogna i F11 jeg hadde før Volvo kom på banen. Var grei plass i den. 

Så plassmessig er G31 enda bedre virker det som. Men 7 serie er bøst 😎

Endret av Vingerei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Synes litt synd på biler som er blitt kjørt så lite etter så mange år..

Da er det bare å bla opp og gi bilen hva den fortjener 🤓

Ja det er vel det, men i vårt klima og det som følger med (salt), så er det vel nesten eneste måte å holde en E39 i slik stand på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens voldsverk av barnestoler må jo 7-serie være midt i blinken?? Eneste jeg hører fra kompiser som har barn er at det er så vanskelig å finne bil med nok plass i baksetet. Så da sier jeg, kjøp en 7 serie og dytt barnevogna inn i bagasjerommet!! 

Og dersom bagasjerommet i 7-serie er for lite, pakk mindre eller kjøp Caravelle 🤣😎🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...