Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 23.6.2022 den 14.56, Fredrik 90 skrev:

Noen som har lyst på ett kommende motorhavari? Med på kjøpet før man en fantastisk og unik luksusbil :) 

Alpina B7 | FINN.no

Når vi snakker om Alpina, denne trenger ett nytt og godt hjem. Billig Alpina med godt utgangspunkt og solid motor

Alpina D10 | FINN.no

Grisefet den e65en der Fredrik 😎😎.

Det må være litt av en bil å kjøre med på Autobahn med ,eller her og for den slags skyld .

Nå vet ikke jeg men med den e39en bør man vel få en fin Alpina med litt innsats og penger .

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

En som i alle fall liker å profilere seg selv. :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=255467010&showContactInfo=true

Sånt gjør meg litt småkvalm, for å være helt ærlig. Jeg vet ikke hvem fyren er, har aldri hørt om eller sett ham før men merker mitt inntrykk av denne fyren har tatt litt skade etter å ha sett denne annonsen. 

10 minutter siden, sveigis skrev:

Grisefet den e65en der Fredrik 😎😎.

Det må være litt av en bil å kjøre med på Autobahn med ,eller her og for den slags skyld .

Nå vet ikke jeg men med den e39en bør man vel få en fin Alpina med litt innsats og penger .

Jeg tror den D10en har potensiale, men den skal ikke gå veldig mye lenger slik før det blir mye jobb her. Diesel Alpina har liksom blitt litt undervurdert, men dette føler jeg er en kommende klassiker  som bør tas vare på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sånt gjør meg litt småkvalm, for å være helt ærlig. Jeg vet ikke hvem fyren er, har aldri hørt om eller sett ham før men merker mitt inntrykk av denne fyren har tatt litt skade etter å ha sett denne annonsen. 

Han er vel godt kjent som han som mobbet Per Sandberg inne på Farmen..

Liker heller ikke fyren stort, men mener han solgte en Corolla en tid tilbake med noe samme type annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Han er vel godt kjent som han som mobbet Per Sandberg inne på Farmen..

Liker heller ikke fyren stort, men mener han solgte en Corolla en tid tilbake med noe samme type annonse.

Akkurat, mulig jeg har bodd under en stein men hva som rører seg i "kjendisnorge" interesserer meg helt utrolig lite 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Akkurat, mulig jeg har bodd under en stein men hva som rører seg i "kjendisnorge" interesserer meg helt utrolig lite 😂

Du mener B kjendis Norge? Kan ikke si jeg har hørt om så alt for mange av disse såkalte "kjendisene". Men har fått med meg at det er rimelig høyt gjenbruk av de samme personene i alt av slike serier som går om dagen. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Snagg30 said:

Denne har lagt til salg ekstremt lenge, jeg husker ikke eksakt når men denne har lagt ute veldig lenge. Skal tro hvorfor? Er en pen og unik bil 

Ser ut som at den har ligget til salgs siden import til Norge. Vil jo si at det absolutt er et alternativ til M5 om man ønsker litt mer cruising med automat. Mulig prisen er litt stiv, men neste alle M5 som er til salgs har gjerne gått godt forbi 2-3 ganger km-standen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, Snagg30 said:

Denne har lagt til salg ekstremt lenge, jeg husker ikke eksakt når men denne har lagt ute veldig lenge. Skal tro hvorfor? Er en pen og unik bil 

Den er ikke mint for å si det slik. Kantkjørte felger, jalla dekk og det lukter røyk i den. Til den prisen, så får man en ganske fin facelift utgave av denne. Litt vanskeligere å få tak i men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den B10en har sikkert ligget ute i over 2 år. Jeg tror nok dette er langt over hva folk vil betale, dette er internasjonale priser og det gidder ikke folk å betale i Norge. Hvis da også bilen har noen skavanker så underbygger bare dette ytterligere at prisen er hinsides. Var samme sjappa som skulle ha en helt vil pris for en E34 B10 Allrad, om den ble solgt og for hva vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allrad’en ble ikke solgt. Eies fremdeles av forhandleren.  
 

Ser ikke ut til at den B10n får ny eier med det første heller.

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=263573538

 

Noen som har noe vondt og si om denne? 
Ser at en skapelig 740d til under 500k er vanskelig og få kloa i.. Kikka litt på x5 som jeg egentlig kun vil ha g05 av :P Men denne falt i smak. Sjelden man ser utvidet skinn på x5 har jeg inntrykk av.

Holder seg dog skammelig godt i pris disse bilene..

 

Noen som har vurdert import av x5? Kan der vere noe og hente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Skulebollen said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=263573538

 

Noen som har noe vondt og si om denne? 
Ser at en skapelig 740d til under 500k er vanskelig og få kloa i.. Kikka litt på x5 som jeg egentlig kun vil ha g05 av :P Men denne falt i smak. Sjelden man ser utvidet skinn på x5 har jeg inntrykk av.

Holder seg dog skammelig godt i pris disse bilene..

 

Noen som har vurdert import av x5? Kan der vere noe og hente?

Såg jo utrolig riktig ut den bilen der, fin fargekombinasjon og godt utstyrt.

Du har jo denne også som er tilsvarende utstyrt, https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=252100584, den kjøpte onkelen min i 2015 var det vel, etter ha vært adm. bil hos Bilia Drammen tror jeg det var. Han byttet den inn for vel halvannet år siden hos Møller Bil da de tok ut en ny eTron 55, og han fikk klekkelig godt betalt den gang også ettersom bilen var strøken og den hadde aktiv serviceavtale (noe den har ennå). Den har ikke tapt seg mye i pris på det halvannet året ser jeg når den nå er til salgs igjen. Så selv om de er gått litt ser det ut som dieselutgavene holder seg uforskammet bra i pris.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dyrere og mindre attraktivt interiør + 5 seter den.. 

Eneste negative med bilen jeg kan skjønne er at sommerdekka ikke er Stjernemerka. Dette er vel fyfy på såpass ny X drive. Men man skal vel merke under prøvekjøring at det lugger?

 

Er redd x5 får ett massivt prisdropp snart.. Men er nå engang sånn at jeg trenger bil nå :P

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...