Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Får folk fortsatt over 850 000,- for en i4 nå som leveringene er i full gang? 

Tja. Skal du ha en fullt utstyrt(supercharged- skinndash, luke, carbonlister, blanke knapper, shadowline laserlykter osv. osv.) havner du på 800000,- omtrent på BMW sine nettsider, så kommer det moms på 300000,- av de over nyttår. Da øker prisen med 75000,- oppå det igjen. Ergo kan man betale 850000 idag og få bilen nå eller vente til over nyttår og betale litt mer, for ingen som bestiller idag får før jul. Slik jeg har skjønt det iallefall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marius2002 skrev:

Tja. Skal du ha en fullt utstyrt(supercharged- skinndash, luke, carbonlister, blanke knapper, shadowline laserlykter osv. osv.) havner du på 800000,- omtrent på BMW sine nettsider, så kommer det moms på 300000,- av de over nyttår. Da øker prisen med 75000,- oppå det igjen. Ergo kan man betale 850000 idag og få bilen nå eller vente til over nyttår og betale litt mer, for ingen som bestiller idag får før jul. Slik jeg har skjønt det iallefall :) 

De bilene som ligger ute nå har vel bedre garanti og mer utstyr også, mens de bilene man bestiller i dag vil mangle både det ene og det andre. For å si det sånn, om jeg var i markedet så hadde jeg aldri bestilt ny i4 sånn som ting er i dag…bilen har blitt vesentlig dyrere og "dårligere". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Får folk fortsatt over 850 000,- for en i4 nå som leveringene er i full gang? 

Det nå lenge til en kan si at levering er i rute. Det er registret bare 20 stk så langt i september. Totalt registrert i 2022 så langt er 1067. Har de klart å lever opp mot 1000 pr Mnd, da har kanskje prisene flatet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt man kan gjøre en OK deal på de, men de fleste betaler nok ikke rundt 850k nå, tipper ned mot 800 reelt for SuperCharged med 20" og 19" vinterhjul. De fleste er nok fornøyd med å gå endel i pluss for å betale andre regninger slik det er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til bil eller firma?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272033167

Akerhus Car Senter (v/ Yasir Sajjad Mirza).

Reg.nr. er DP75832, var annonsert hos Ensjø Car Center med samme adresse for noen uker siden.

Bilen ser fin ut, men har nå heftelser for kr.262000,-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sverre 2468 skrev:

Noen som kjenner til bil eller firma?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272033167

Akerhus Car Senter (v/ Yasir Sajjad Mirza).

Reg.nr. er DP75832, var annonsert hos Ensjø Car Center med samme adresse for noen uker siden.

Bilen ser fin ut, men har nå heftelser for kr.262000,-

 

Kjenner ikke bilen, men Ensjø Car Center er etter min erfaring seriøse. Har både kjøpt og solgt bil til dem. Smertefritt :)

Ser ut som Ensjø CC og Akershus CC tar bilder på samme plass også, kan tyde på at de deler lokale.   

Heftelsene er tinglyst på Akershus Car Center. De har sikkert lånt penger for å kjøpe inn bilen for videresalg. Eventuelt firmabil til noen som jobber der.

Ikke helt unormalt hos mindre bruktbilfirmaer, og så lenge du får med i kontrakten at heftelser slettes (og gjerne også en bekreftelse fra Santander) er du nok helt trygg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...