Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen må jo fungere, så de kan ikke bare la være å fikse ting, men det hjelper vel ikke på regninga med delebytting på høyt nivå:

Quote

Finner ingen defekter, men anbefaler nye dempere bak og belger

og er det 2800kr/timen for å kjøre testmoduler i ISTA? Jesus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ser dessverre ut som den bare har Sensatec på dash, så da er denne NO GO

Jeg ser Sensatech dasjbord var standard på X5 45e. Dette holder kanskje bedre enn skinn, også får man sømmer som tross alt er pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10/F11 525d 3.0 har vært overpriset i alle år, synes jeg.  Man får til sammenligning helt fine E60 525d LCI i prisleie 75-130 000kr, mens F10 525d ofte er dobbel pris++ av tilsvarende E60 selv om de bare er 1-3 år nyere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2010 525d med beige interiør, uten m-sport og 2 av 5 på gullrekka gikk for 200k for etpar uker siden. Gått 116k km. Synes det var en enormt fin pris. Mye av grunnen til at jeg i det hele tatt lot den gå, var nettopp dette med at de ligger så høyt i verdi (for nå). Kjekt å selge før bobla sprekker. Rakk ikke legge den på Finn engang. Ble solgt til en trivelig kar, etter en interessesjekk på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2023 den 12.30, E.C. skrev:

Bilen må jo fungere, så de kan ikke bare la være å fikse ting, men det hjelper vel ikke på regninga med delebytting på høyt nivå:

og er det 2800kr/timen for å kjøre testmoduler i ISTA? Jesus.

Var jo del ting som hadde feilet den bilen underveis også da:) ikke rent lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2023 den 12.16, Lars89 skrev:

Tydeligvis romslig vedlikeholdsbudsjett på Politiets X5er, men sier vel stopp før eller siden. 

https://www.stadssalg.no/items/37410

Meeeget romslig hehe! Greit å se realiteten, så ikke noen tror de er så skuddsikre de bilene :)

Blir regelrett herjet med, så er ikke så rart. Rart noen gidder å kjøpe den i mine øyne, uansett pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...