Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Fredrik 90 said:

Grei pris for en E60 550i med bra historikk. Jeg hører allerede 18 åringene komme løpende. Bilen blir å finne på Finndel.no i løpet av året 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=300985544

Trenger ikke bekymre deg for det. Beige interiør flyr etter sigende absolutt ikke hos 18-åringene, der er det kun sort som gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, uglefossen skrev:

Blir nok ikke lettsolgt med heftelser på kr. 213 667

Nei dette er enda verre en heftelser, her har det blitt tatt utlegg av advokat firma på 2 forskjellige kjøretøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Grei pris for en E60 550i med bra historikk. Jeg hører allerede 18 åringene komme løpende. Bilen blir å finne på Finndel.no i løpet av året 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=300985544

Bare å ta det helt med ro Fredrik!

Skikkelig gubbete fargekombinasjon, ingen M-Sport og totalt fraværende råneluke kommer nok til å skremme vekk det meste av 18-åringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, papertiger skrev:

Trenger ikke bekymre deg for det. Beige interiør flyr etter sigende absolutt ikke hos 18-åringene, der er det kun sort som gjelder. 

 

9 minutter siden, Daniel. skrev:

Bare å ta det helt med ro Fredrik!

Skikkelig gubbete fargekombinasjon, ingen M-Sport og totalt fraværende råneluke kommer nok til å skremme vekk det meste av 18-åringer ;)

Jeg tror faktisk dere tar litt feil. "Billig" BMW med V8er tror jeg trumfer litt ukurant fargekombo for en fartskåt 18 åring med rykende ferskt førerkort. Er vel først når man blir litt eldre og får bedre økonomi man tar seg råd til å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lagt ut en fin E39 for et par dager siden. 1999 523iA gått 179000km med samme eier siste 20 år.  EU i 2 år.  Personlig synes jeg 38000kr er en god pris hvis bilen er som den fremstår. Dog står det "Ring for mer info", gudene vet hva det innebærer :lol:

BMW 5-serie | FINN.no

249_2012730255.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Werther skrev:

Ble lagt ut en fin E39 for et par dager siden. 1999 523iA gått 179000km med samme eier siste 20 år.  EU i 2 år.  Personlig synes jeg 38000kr er en god pris hvis bilen er som den fremstår. Dog står det "Ring for mer info", gudene vet hva det innebærer :lol:

BMW 5-serie | FINN.no

249_2012730255.jpg

Var fin denne, ser at siste eier har hatt den siden 24 mai 2023, så det er nok en flipper som selger den. Ser den har to forskjellige nyrer foran, det hadde gjort meg sånn passe gal med min ocd😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg tror faktisk dere tar litt feil. "Billig" BMW med V8er tror jeg trumfer litt ukurant fargekombo for en fartskåt 18 åring med rykende ferskt førerkort. Er vel først når man blir litt eldre og får bedre økonomi man tar seg råd til å velge.

Det kan hende, men jeg tror @Daniel. også har mye rett. Det har vist seg flere ganger at 316d/318d som har vært poppis i SoMe har gått for langt høyere enn snittpris og høyere enn en fin 320d/325d om vi sammenligner samme bil(årstall/karosseri). Det gjelder ikke alle som du påpeker, men utseende/status trumfer ofte hos ungdommen. :) 

Eksempelvis under, nå kommer de fleste poppis-bilene til upris ut på Facebook, men likevel:

Poppis 318d 225000km

320d xDrive 160000km

Nå er riktignok 318d påkostet litt, men har litt feil. 320d virker strøken. Og med den historikken vet jeg hvilken jeg hadde valgt! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Werther skrev:

Ble lagt ut en fin E39 for et par dager siden. 1999 523iA gått 179000km med samme eier siste 20 år.  EU i 2 år.  Personlig synes jeg 38000kr er en god pris hvis bilen er som den fremstår. Dog står det "Ring for mer info", gudene vet hva det innebærer :lol:

BMW 5-serie | FINN.no

Jeg tror dette kan være en lur investering, ja selv om det er en 523i. E39 regnes for å være "the next big thing" fra BMW, en modell som er høyt aktet av de aller fleste som liker BMW. Samme kan man også si om E38, det er modeller fra BMW sin absolutte gullalder. Jeg så en vei på IG at det ble lagt ut ett bilde av samtlige 5-serier, fra E12 til G60 og med spørsmål om hvilken generasjon som var favoritten. Jeg tror 70% valgte E39, med E34 på en god andre plass.

E39 er per nå nesten gratis i forhold til hva man får for pengene. At denne koster 39 000,- for en lite kjørt, ryddig norsk solgt bil er intet mindre enn ett kupp. Se for deg hva dette hadde kostet om det hadde vært en to eiers, flott norsk E34 525i med lav kjørelengde. Vi snakker langt over 100 000 kr, om noen få år er E39 der også. Gode E34er til en rimelig pris er long gone, hvert øyeblikk er E39 der også. 

1 time siden, Marius2002 skrev:

Det kan hende, men jeg tror @Daniel. også har mye rett. Det har vist seg flere ganger at 316d/318d som har vært poppis i SoMe har gått for langt høyere enn snittpris og høyere enn en fin 320d/325d om vi sammenligner samme bil(årstall/karosseri). Det gjelder ikke alle som du påpeker, men utseende/status trumfer ofte hos ungdommen. :) 

Eksempelvis under, nå kommer de fleste poppis-bilene til upris ut på Facebook, men likevel:

Poppis 318d 225000km

320d xDrive 160000km

Nå er riktignok 318d påkostet litt, men har litt feil. 320d virker strøken. Og med den historikken vet jeg hvilken jeg hadde valgt! :) 

 

Men her sammenlikner du med biler som det er flust av på bruktmarkedet. Da kan man selvsagt velge og vrake, det kan man ikke hvis man vil ha en topp motorisert 5-serie. Da er utvalget så lite at man i større grad på ta det markedet tilbyr. Største problemet med den aktuelle 550en er vel ikke fargen men pantet som er tatt i den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, turbojugen skrev:

@Snagg30 ikke handla enda?

Kliss ny s54 csl😁

0F8325D6-1237-421D-AE48-C28EA831C61B.png

Tenk så digg og hatt noe slikt i reserve stående i garasjen, da hadde jeg ikke hatt mye bekymringer på banekjøring. Denne her skal jeg følge med på, krysse fingrene for at den blir nedsatt. Hadde vært interresant å høre historien til vedkommende om hvorfor han har en kliss ny CSL motor liggende. Var det noe stor forskjell på en CSL motor kontra vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...