Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, *MrB* skrev:

Kjenner ikke butikken, men det burde vært opplyst om at bilen ikke er original.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172071245

Enig.  Men de har i det minste oppgitt bilnummer i annonsen så man kan finne ut av det. Jeg har flere ganger klaget til finn.no på at forhandlere får legge ut biler uten bilnummer, og dermed skjule masse informasjon om biler. Forhåpentligvis er det blitt en endring på dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daniel80 skrev:

Enig.  Men de har i det minste oppgitt bilnummer i annonsen så man kan finne ut av det. Jeg har flere ganger klaget til finn.no på at forhandlere får legge ut biler uten bilnummer, og dermed skjule masse informasjon om biler. Forhåpentligvis er det blitt en endring på dette nå.

Ja, lurer på om man må legge ut enten regnr eller chassisnr på bilannonser på finn nå, hvilket i såfall er bra. De fleste som er i markedet for en slik bil vet gjerne hva de skal sjekke også. Det bør likevel opplyses om vesentlige ting (som f.eks at bilen er bygget om) i annonsetekst. Noe annet fremstår som uryddig. Denne fremsto som en pent priset originalbil helt til jeg sjekket regnr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BMWE39turbo skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172216353

 

Noken meininga om dinna? Kompis som skal ha seg bruksbil. Sliter nyere diesel med kjede å slikt som forrige årgang? (n47) 

Min mening er at det ikke spiller noen rolle sålenge man sørger for at bilen er nyere enn 8 år og har gyldig motor og drivverks forsikring. Ved problemer vil da forsikringen ordne opp.. Biler eldre enn 8 år er det vel ikke mulig å forsikre mot slike havari, så da må man passe på at feilen er utbedret, eller at man ihvertfall har en slagplan hvis det skjer. :)  Jeg byttet både kjeder og dieselpumpe på min n47 før jeg tok den i bruk, selv om det ikke var havarert.. Nå slipper jeg ihvertfall å bekymre meg for det de neste 100tusen kilometrene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...