Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Shattered skrev:

Jeg står for mitt og mener at det må være skrivefeil i annonsen. 15000 må være riktig pris vel? :huh:

15.000kr er vel en fornærmelse på en E34 535ia. Ja den er sliten, men EU godkjente slike skal ikke gå for under 40k. Shine den opp, putt i manuell og du kan få 120-150k. Men 150 for den der?? Nei det må være feil. 

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evopower skrev:

F07 550xi

Delte meninger om utseende men som praktisk bil med v8 så har jeg litt lyst på denne. 

 

https://www.finn.no/202268753

 

 

Har fulgt den på finn siden den ble lagt ut i juni/juli 2020. Er nå satt ned snart 90.000 siden da. Kontaktet de i juli, men de ville ikke røre prisen den gangen. Når de satte den ned i september/oktober 2020 sende jeg en mail til selger igjen.
Fikk aldri svar så jeg ga litt F i firma 😛 Lekker bil dette her, har alt utstyr som er gøy å ha med stort sett. Mangler webasto og RSE. Det var noe av grunnen til at jeg ønsket å prute litt, siden dette er utstyr som bør være med på en slik godt utstyrt bil. RSE kan man jo ettermontere så det er greit nok, men webasto er litt mer jobb.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjennern skrev:

Har fulgt den på finn siden den ble lagt ut i juni/juli 2020. Er nå satt ned snart 90.000 siden da. Kontaktet de i juli, men de ville ikke røre prisen den gangen. Når de satte den ned i september/oktober 2020 sende jeg en mail til selger igjen.
Fikk aldri svar så jeg ga litt F i firma 😛 Lekker bil dette her, har alt utstyr som er gøy å ha med stort sett. Mangler webasto og RSE. Det var noe av grunnen til at jeg ønsket å prute litt, siden dette er utstyr som bør være med på en slik godt utstyrt bil. RSE kan man jo ettermontere så det er greit nok, men webasto er litt mer jobb.
 

Akkurat ja :) så den har ligget en stund.... 90k ned er jo endel. De går vel i tap på denne da.

Rse?

Så lenge det er v8 og bang Olufsen så er jeg ikke opptatt av utstyr 😂 istedenfor å trekke ned for mangel på webasto så er det vel b/o anlegget med å trekke opp? Det var vel tilvalg på 50k eller noe slikt. Ikke kaldt her jeg bor så webasto betyr lite. 

Ja kjipt med slike selgere, jeg har sendt mang en mail til forhandlere med "krav" og de svarer ikke. De har vel bedre ting å gjøre enn å svare prutmakere. I vårt forsvar vil jeg si jeg vil ha prisen der den skal være. Prute ikke for å prute. Er prisen rett så tar jeg bilen uten å prute. Men mange biler er for høyt priset om dagen nå som markedet har krasjet. Er litt sånn: ingenting er verdt noe lenger med mindre det er super-elbiler eller klassiske veteranbiler. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evopower skrev:

Akkurat ja :) så den har ligget en stund.... 90k ned er jo endel. De går vel i tap på denne da.

Rse?

Så lenge det er v8 og bang Olufsen så er jeg ikke opptatt av utstyr 😂 istedenfor å trekke ned for mangel på webasto så er det vel b/o anlegget med å trekke opp? Det var vel tilvalg på 50k eller noe slikt. Ikke kaldt her jeg bor så webasto betyr lite. 

Ja kjipt med slike selgere, jeg har sendt mang en mail til forhandlere med "krav" og de svarer ikke. De har vel bedre ting å gjøre enn å svare prutmakere. I vårt forsvar vil jeg si jeg vil ha prisen der den skal være. Prute ikke for å prute. Er prisen rett så tar jeg bilen uten å prute. Men mange biler er for høyt priset om dagen nå som markedet har krasjet. Er litt sånn: ingenting er verdt noe lenger med mindre det er super-elbiler eller klassiske veteranbiler. 

 

 

 

RSE = Rear Seat Entertainment. Utstyr er jo veldig individuelt da :) Hva jeg forventer i en bil betyr ikke at neste mann som ser på den har samme ønsker. B&O er et meget stort +, jeg synes ventilerte og aktive seter er + også.

Jeg sa den var litt høyt priset bare, de kunne gi meg 370K i innbytte for min, så da sa jeg at jeg kan legge maks 150K mellom. Det var da 50K ned 😂 fra utsalgspris i juli. Nå er den jo 40K under det igjen, men har slått den fra meg nå :)

Trives godt i min F11 og den har jeg ganske god kontroll på vedlikehold og kostnader på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Prisen er for høy, ingen tvil om det. Men jeg synes heller ikke den annonsen yter bilen rettferdighet. Bildene er elendige, bilen står på grusomme sorte stålfelger, ikke renvasket. Dette er en bil som er verd sine penger, vi snakker om en 535i som er veteran. Han som selger den har eid den nå i 23 år, det vil si at eier er godt voksen=brukbar økonomi til vedlikehold. Dette er mest sansynlig en "uskrudd bil, bilen er nettopp EU godkjent så de manglene han snakker om er sikkert sånne feil man kan fikse med overhalte deler. Den har gått på Hamar i alle år noe som øker sjansen for at denne har lite rust.

Dette tror jeg er ett veldig bra utgangspunkt 😀

Har ALDRI kjørt igjennom Hamar uten salta veger på vinterstid.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Saltsentrum der ja🙉

Nei det er Oslo. Har alltid hørt at biler som går i innlandet og i nord er bra for der salter dem ikke så mye pga kulda. Men de klarer vel stadig å utvikle veisalt som tåler lavere temperaturer, alt for å få denne guffa ut på veiene i stadig større omfang. Men, nok om det..det er en annen diskusjon. 

Nå er vi spente på å høre hva selger tenker om pris 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kjennern skrev:

Fikk aldri svar så jeg ga litt F i firma 😛

Sulland på Hamar ja. Var der med min gamle E70 og ville prøve en F11 vi vurderte å kjøpe for en del år siden. Det stod derimot en bil i veien i butikken - som vi kan vurdere å flytte om dere skal kjøpe bilen - som han så fint sa det. Vi droppa det 🤷‍♂️

Endret av humpfy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulland Hamar ja, dem skal dere få billig av meg 😡 Jeg måtte innom der, ikke med BMW men med Ford for ett par år siden. Kjørte da en Mondeo som var 6 mnd gammel, får motorlampe og bil går i nødmodus. Sulland Hamar er nærmeste og de er villige og kjøre bilen inn på verksted på flekken. Men de klarer på en eller annen måte å krasje en modul under sletting av feilkode.  Ny modul kan de skaffe til i morgen...supert men jeg må ha leiebil for jeg skal videre hjem til Arendal i dag. Leiebil inntil 3 dager er inkludert i nybilgarantien til Ford. De har ingen leiebiler inne så de skaffer en Toyota Auris fra Hertz, og siden de må dette så skal jeg betale for den. De har fucka opp bilen min, jeg har krav på gratis leiebil, bilen lar seg reparere innen de tre dagene jeg har krav på gratis leiebil. Nobrainer.. Men nei, ikke tale om...den leiebilen skulle jeg betale for. For å si det sånn, det endte med at jeg kjørte derifra med den leiebilen gratis... Satan å forbanna jeg var da 😅

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...