Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 24.3.2025 den 23.55, GtiGtr skrev:

Bud på 125.000 sålangt.  Kjøper får vel sjokk når han får tilsendt bildene av skaden pluss speedometer etter kjøp 😛

https://auksjonen.no/auksjon/bruktbil/1996_BMW_3-serie_328i_193HK_EU_GODKJENT_TIL_02.2026/481654?utm_source=finn.no&utm_medium=bruktbil&utm_content=lenke1&utm_campaign=481654

Solgt på auksjonen og omregistrert i dag ser eg.  Eg tipset auksjonen.no om bilen og skadetråden på mandag, men ser ikkje ut som det er tatt tak i med tanke på at den har fått ny eier i dag.

62d30e_1000008434.jpg

Skrevet
16 minutter siden, GtiGtr skrev:

Solgt på auksjonen og omregistrert i dag ser eg.  Eg tipset auksjonen.no om bilen og skadetråden på mandag, men ser ikkje ut som det er tatt tak i med tanke på at den har fått ny eier i dag.

Jeg gjorde det samme, fikk ikke noe svar en gang. Frister veldig å søke opp ny eier for å tipse han om tråden. Men så vet vi ikke hva bilen ble solgt for og om ny eier faktisk har blitt informert om dette eller ei.

Det sagt, hvis ny eier ikke har blitt informert om dette og undertegnede og @GtiGtr kan dokumentere at Auksjonen har blitt informert så kan det iallfall hjelpe til med eventuelt heving av kjøp. 

Skrevet
7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg gjorde det samme, fikk ikke noe svar en gang. Frister veldig å søke opp ny eier for å tipse han om tråden. Men så vet vi ikke hva bilen ble solgt for og om ny eier faktisk har blitt informert om dette eller ei.

Det sagt, hvis ny eier ikke har blitt informert om dette og undertegnede og @GtiGtr kan dokumentere at Auksjonen har blitt informert så kan det iallfall hjelpe til med eventuelt heving av kjøp. 

Så enkelt er det ikke, her står det.

Selges av: Privatperson (ikke av Auksjonen.no)

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Fant en med samme navn som ny eier på facebook som hadde bilder av nokon bmw-er så sendte han en melding der :) 

Endret av GtiGtr
Skrevet
18 timer siden, Ampera skrev:

Så enkelt er det ikke, her står det.

Selges av: Privatperson (ikke av Auksjonen.no)

Ja men privatpersonen har også fått flere beskjeder om bilens historikk. Så det er egentlig det samme, han var gjort klar over feil km stand og solgte bilen med kunnskap om dette.

18 timer siden, GtiGtr skrev:

Fant en med samme navn som ny eier på facebook som hadde bilder av nokon bmw-er så sendte han en melding der :) 

Det er bra, du kom meg i forkjøpet men det viktigste er at informasjonen deles med ny eier 👍

40 minutter siden, Skulebollen skrev:

https://www.finn.no/mobility/item/400120573?ci=5

Denne kunne jeg gladelig byttet x5 i. Så om noen ønsker seg en av Norges flotteste x5er så skrik ut😅

Den kommer til å gå fort, ikke gal pris for en 19 modell 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...