Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, fupsaker skrev:

Anslagsvis ca 566000 inn til Norge. Mye for pengene da, ja. 

Hvis jeg hadde fått solgt Alpina så er sjansen stor for at jeg hadde kjøpt denne. Kunne veldig godt tenkt meg en E90 M3, her var de vanlige svakhetene utbedret også. Måtte bare få røska ut det stereo opplegget de har satt inn

Skrevet
1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Hvis jeg hadde fått solgt Alpina så er sjansen stor for at jeg hadde kjøpt denne. Kunne veldig godt tenkt meg en E90 M3, her var de vanlige svakhetene utbedret også. Måtte bare få røska ut det stereo opplegget de har satt inn

Jeg er enig. Jeg kunne hatt denne fremfor Taycanen. :D Eller Min Tesla M3. 😛 

Skrevet (endret)
42 minutter siden, GtiGtr skrev:

Fatter ikkje at det er så få bilder på Blocket, tar dei 1000kr pr bilde i annonsen?  3!!! bilder, der 2 er av stereoen. 

Men det er jo ofte sånne halvdårlige annonser der man kan gjøre gode handler - denne bilen ser jo ut til å ha fått god behandling, har få eiere og det er gjort preventivt vedlikehold. Om noen har penga klare, så er det vel bare å handle.

Historikk: EHM154 - BMW M3 Sedan Drivelogic, 420hk, 2009

Endret av Orjan
Skrevet
2 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg er enig. Jeg kunne hatt denne fremfor Taycanen. :D Eller Min Tesla M3. 😛 

Det der er ikke lov engang! :P

..men ja, nå er det vel på tide at du er fornuftig og kjøper deg en BMW igjen (du har slitt nok med Taycanen og mandagsproblemer nå). :D 

Skrevet
1 time siden, Orjan skrev:

Men det er jo ofte sånne halvdårlige annonser der man kan gjøre gode handler - denne bilen ser jo ut til å ha fått god behandling, har få eiere og det er gjort preventivt vedlikehold. Om noen har penga klare, så er det vel bare å handle.

Historikk: EHM154 - BMW M3 Sedan Drivelogic, 420hk, 2009

Annonsert for 180.000 SEK i 2015?

Borttagen annons - BMW M3 Sedan Drivelogic, 420hk, 2009

Skrevet
12 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det der er ikke lov engang! :P

..men ja, nå er det vel på tide at du er fornuftig og kjøper deg en BMW igjen (du har slitt nok med Taycanen og mandagsproblemer nå). :D 

Du må jekke deg ned, kompis. ;) Du vet jeg vil, men det er noen på hjemmebane som ikke tillater bensin som hovedbil, dessuten må vi ha noe mer rullestolvennlig for den mest mobile og samtidig bagasje for oss fire... 😛 

Skrevet
36 minutter siden, fupsaker skrev:

Du vet jeg vil, men det er noen på hjemmebane som ikke tillater bensin som hovedbil, dessuten må vi ha noe mer rullestolvennlig for den mest mobile og samtidig bagasje for oss fire... 😛 

Det løser du enkelt her! :P 

Skrevet
6 timer siden, fupsaker skrev:

Du må jekke deg ned, kompis. ;) Du vet jeg vil, men det er noen på hjemmebane som ikke tillater bensin som hovedbil, dessuten må vi ha noe mer rullestolvennlig for den mest mobile og samtidig bagasje for oss fire... 😛 

Hvorfor tillates ikke bensin som hovedbil? Hvis du har så lyst på en sånn bil så kan du jo bare tilby deg å betale merkostnaden en slik bil medfører. 

Folk løser jo dette forskjellig, hos oss løses det ved at det er jeg som står for bilene og alle kostnadene rundt dem. Kona disponerer fri bruk av bil mot at hun dekker noen andre utgifter i familien. Rent pengemessig er det liten tvil om at det er jeg kom kommer dårligst ut av det, men det er jo ett valg jeg har tatt selv. Kona kjører det hun får tildelt, selv om kjøpet av X5en også var litt basert på hennes ønsker og bruksmønster. Hun legger seg aldri oppi hva jeg kjøper av gamle biler, selv om hun stadig vekk er til å tilbyr seg om vi ikke skal kjøpe en Porsche 911 sammen. 

Skrevet
35 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Bruktbil til salgs: BMW X3 - 2025 - Svart - 398 hk - SUVOffroad | FINN.no

Helt ny X3 med herlig 3 liters bensin rekkesekser :) Gøy at det fortsatt finnes

Fra annonsen:

Utstyr som imponerer:

• Head-up Display

• Harman Kardon lydsystem

• Panorama glasstak

• Navigasjon Professional med Live Cockpit

• Ryggekamera + parkeringssensorer foran og bak

• Apple CarPlay / Android Auto

• Fjernlysassistent, adaptiv cruisekontroll, filholder og mer

Hehe, dette er utstyr man forventer som standard på en slik bil, ikke noe "som imponerer".
Veeeeldig imponerende at bilen har Ryggekamera + parkeringssensorer foran og bak :P

Skrevet
2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Veldig gøy, men dessverre dyrt.
Og er ikke disse også kjipe og billige innvendig som 5’er det?

G01 var en kanonbil, så blir spennende å se hvordan den nye generasjon vil bli.

Ja alt for dyrt, som med alt annet med forbrenningsmotor.

Jo materialkvaliteten på disse er like sjokkerende som på G60, jeg satt inne i en slik ny X3 på BMW Welt og det er ett ganske skuffende interiør. Designmessig utvendig så synes jeg ikke den er så gal, hjalp en se dem i trafikken når jeg var på tur nedover. Dette er igjen en bil som virkelig illustrerer forskjellene mellom Norge og Europa når det kommer til nye biler. Brorparten av de nye X3 jeg så på veien var smykket med ett 20d emblem, samt noe M50 som denne vi ser her.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...