Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, papertiger skrev:

Utrolig godt utstyrt også. Men det var jo en drøyt høy pris også, eller? Er ganske nøyaktig det samme vi ga for vår F11 for 3 år siden, dog noe mindre utstyr, men gått en del mindre da.  

Er kanskje litt dyr ja, men samtidig så har jeg litt inntrykk av at de har holdt seg noelunde i pris de siste 2-3 årene? Syns ikke det har skjedd så store endringer siden jeg hadde F11.

Men til 400k burde de jammen meg ha fått rettet opp i dette her 😂

sdfdsfsdf.PNG.f50283302f60db0d44859f27b00825a0.PNG

Skrevet

Ser det kryr av overprisete E30er på markedet.  Mange skal flippe og tjene penger på de.  Så det ble solgt en preface 325ix prosjekt-bil for ca 100k for noen dager siden.  

Hva er realistisk salgspris for en preface 1985-1987 325i 2-dørs med manuell (ikke ix) nå til dags? Hva tenker folk om E30 nå i 2025 - er de fortsatt verdt sin vekt i gull? 

Kunne egentlig tenkt meg en slik, men sitter langt inne å betale 200k for en halvsliten E30 med 23 eiere. 

Skrevet
27 minutter siden, Werther skrev:

Ser det kryr av overprisete E30er på markedet.  Mange skal flippe og tjene penger på de.  Så det ble solgt en preface 325ix prosjekt-bil for ca 100k for noen dager siden.  

Hva er realistisk salgspris for en preface 1985-1987 325i 2-dørs med manuell (ikke ix) nå til dags? Hva tenker folk om E30 nå i 2025 - er de fortsatt verdt sin vekt i gull? 

Kunne egentlig tenkt meg en slik, men sitter langt inne å betale 200k for en halvsliten E30 med 23 eiere. 

Første BMW’n min var nettopp en 87’ (regga først i 89’…) E30 325i, i 2 dørs Delphingrå utgave. 
Så har gode minner om disse, men nå er det mye dyrt og mye grums der ute. 
Men så lenge markedet mener det er verdt 250k så… løper stadig forbi en sliten 316 preface, det er jo hyggelig syn. Senest idag så jeg en E30 cabrio, husker disse hadde heftig avstivere i dørsidene.

Personlig syns jeg kanskje de koster mer enn de smaker, ville vurdert en E36 isteden kanskje?

Skrevet
13 minutes ago, Ron Jeremy said:

Første BMW’n min var nettopp en 87’ (regga først i 89’…) E30 325i, i 2 dørs Delphingrå utgave. 
Så har gode minner om disse, men nå er det mye dyrt og mye grums der ute. 
Men så lenge markedet mener det er verdt 250k så… løper stadig forbi en sliten 316 preface, det er jo hyggelig syn. Senest idag så jeg en E30 cabrio, husker disse hadde heftig avstivere i dørsidene.

Personlig syns jeg kanskje de koster mer enn de smaker, ville vurdert en E36 isteden kanskje?

Har allerede hatt en 1998 Z3 M Roadster (6 år/40 000km), så føler kanskje at jeg har fått min dose "E36 cabriolet" selv om Z3 M på papiret er like mye eller mer E30 enn E36.  Dessuten synes jeg E36 cabriolet har blitt skamdyrt for hva det er.  Folk skal jo ha 140-200k for godt brukte 320/325i cabber...

Har lurt på E30 cabriolet også. Synes kanskje E30 cab har bittelitt mer sjarm enn E36. 

Som du sier, kanalene/dørstokkene på disse er heftige. Veier nesten 200kg mer enn min 911 SC.  Legger ved et bilde av min SC og en kamerat sin godt brukte 325i cab sammen. 

IMG_5959.jpg

Skrevet
26 minutter siden, Werther skrev:

Har allerede hatt en 1998 Z3 M Roadster (6 år/40 000km), så føler kanskje at jeg har fått min dose "E36 cabriolet" selv om Z3 M på papiret er like mye eller mer E30 enn E36.  Dessuten synes jeg E36 cabriolet har blitt skamdyrt for hva det er.  Folk skal jo ha 140-200k for godt brukte 320/325i cabber...

Har lurt på E30 cabriolet også. Synes kanskje E30 cab har bittelitt mer sjarm enn E36. 

Som du sier, kanalene/dørstokkene på disse er heftige. Veier nesten 200kg mer enn min 911 SC.  Legger ved et bilde av min SC og en kamerat sin godt brukte 325i cab sammen. 

IMG_5959.jpg

Godt brukt hehe, trengte litt kjærlighet den lakken der. 

Z3M tilbyr vesentlig mer kjøreglede enn noen E36 cab ja, da ville jeg kanskje vurdert en E30 cab, men cab er vel det chassis som ikke er så attraktivt/holder seg like bra i pris?

Men ser prisene på E36 også er på vei opp, men E36 er jo ingen E30, så usikker om de er like etterspurt som sine eldre søsken?

import kunne kanskje vært tingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...