Ron Jeremy Skrevet September 21 Skrevet September 21 23 timer siden, Ingvaldsen skrev: Har det noen gang blitt «bygd» en bil for salg i norge som er skikkelig gjennomført ? Er somregel tatt snarveier på alt som har blitt bygd for fremfor eget bruk. Var en Z4 som var meget gjennomført, var en egen tråd med den her inne, Grigio telesto (heter fargen det?!) lakkert.
opeth84 Skrevet September 21 Skrevet September 21 12 minutter siden, jorg1s1 skrev: https://www.finn.no/428202693 God gammel 124 solgt ny i Norge og eid av samme familie siden ny. Tok et lite veddemål med meg selv da den dukket opp om at det må være den personbilen på Finn som har gått lengst, og etter å ha sortert fra høy til lav og luket ut alle de åpenbare tulle-kilometerene så stemte det jaggu meg også. Satt nettopp og såg på denne! Imponerende km stand og den ser jo omtrent ut som NY innvendig! Denne virker i grunnen som et godt kjøp. Rune-K, Saltkjelen og sveigis reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet September 21 Skrevet September 21 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: Var en Z4 som var meget gjennomført, var en egen tråd med den her inne, Grigio telesto (heter fargen det?!) lakkert. Den var ikke bygd for salg, så derfor var den strøken ned til fingerspissen. M3en over var bygget av SSP for salg, og derfor manglet den vel litt på finessen, slik @Ingvaldsen mente med innlegget sitt. Ron Jeremy reagerte på dette 1
_hp4 Skrevet September 21 Skrevet September 21 4 hours ago, jorg1s1 said: https://www.finn.no/428202693 God gammel 124 solgt ny i Norge og eid av samme familie siden ny. Tok et lite veddemål med meg selv da den dukket opp om at det må være den personbilen på Finn som har gått lengst, og etter å ha sortert fra høy til lav og luket ut alle de åpenbare tulle-kilometerene så stemte det jaggu meg også. Å holde et beige stoff interiør så rent og pent i 31 år og nesten 900 000km skal man ha respekt for. Patryck reagerte på dette 1
teerex Skrevet September 21 Skrevet September 21 4 timer siden, jorg1s1 skrev: https://www.finn.no/428202693 God gammel 124 solgt ny i Norge og eid av samme familie siden ny. Tok et lite veddemål med meg selv da den dukket opp om at det må være den personbilen på Finn som har gått lengst, og etter å ha sortert fra høy til lav og luket ut alle de åpenbare tulle-kilometerene så stemte det jaggu meg også. Kan være den lengste noensinne på Finn. Kan ikke huske noen rundt 900.000 km iallefall, siden jeg tok i bruk Finn tidlig på 2000-tallet. mossing 92 og sveigis reagerte på dette 2
mossing 92 Skrevet September 22 Skrevet September 22 https://www.blocket.se/annons/1402357909 Bmw 550 til en grei pris Patryck og Andreas_R reagerte på dette 2
sveigis Skrevet September 22 Skrevet September 22 5 timer siden, teerex skrev: Kan være den lengste noensinne på Finn. Kan ikke huske noen rundt 900.000 km iallefall, siden jeg tok i bruk Finn tidlig på 2000-tallet. Og igjen et bevis på kvaltitet spør dere meg 😊 Og finne Mercer som er rundet både 5 og 600000 er jo ikke så uvanlig kontra Bmw med diesler . Joda man ser en skjelden fugl av og til men ikke i nærheten av Mercer med høy km . Den 124en var imponerende . Saltkjelen reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet September 22 Skrevet September 22 10 timer siden, jorg1s1 skrev: https://www.finn.no/428202693 God gammel 124 solgt ny i Norge og eid av samme familie siden ny. Tok et lite veddemål med meg selv da den dukket opp om at det må være den personbilen på Finn som har gått lengst, og etter å ha sortert fra høy til lav og luket ut alle de åpenbare tulle-kilometerene så stemte det jaggu meg også. 31 år med snittforbruk på 28000km i året, ikke ille det 🙂 sveigis reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet September 22 Skrevet September 22 3 timer siden, sveigis skrev: Og igjen et bevis på kvaltitet spør dere meg 😊 Og finne Mercer som er rundet både 5 og 600000 er jo ikke så uvanlig kontra Bmw med diesler . Joda man ser en skjelden fugl av og til men ikke i nærheten av Mercer med høy km . Den 124en var imponerende . Ikke sjelden pga taxi kjøring kanskje? Men utvilsomt, gamle biler - gjerne MB med diesel, er en utrolig seig og driftsikkerhet oppskrift. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 22 Skrevet September 22 52 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Ikke sjelden pga taxi kjøring kanskje? Men utvilsomt, gamle biler - gjerne MB med diesel, er en utrolig seig og driftsikkerhet oppskrift. Helt klart og det var jo ikke for ingenting de valgte Mercer nettopp for kvalitet . En annen ting var vel at de hadde greie avtaler med forhandlere . Fun fact at en god venn av meg kjøper kun drosjekjørte e klasse Mercer 😊. Går og går hele tiden uten tull . Noen bærer preg av slitasje innvendig selvsagt men det fikser han . For noen årsiden kjøpte han en 220 cdi i Telemark som var fått 480000 mener jeg . Likevel null tull og gikk som en drøm . Ron Jeremy reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet September 22 Skrevet September 22 https://www.finn.no/mobility/item/428297368?ci=1 Synd med speilene og interiørdetaljene, men ellers så jo dette ut som en fin og sober pakke med bensinsekser og rwd Patryck reagerte på dette 1
laffe Skrevet September 22 Skrevet September 22 Ref. Diskusjonen om mercer med høy km. Satt på w212 220 cdi taxi på Kreta i sommer og av nysgjerrighet spurte jeg hvor langt bilen hadde gått - den hadde gått 770 000km (uten motorbytte forøvrig - spurte om det og😅). De som eide taxien hadde visst en som hadde gått over 1 million kilometer også uten motorbytte. Synes det var imponerende - trodde ikke dieselene til Mercedes på den tiden var så gode. Bilen så og føltes forøvrig veldig bra ut så var nok godt tatt vare på. Patryck og sveigis reagerte på dette 2
opeth84 Skrevet September 22 Skrevet September 22 19 timer siden, teerex skrev: Kan være den lengste noensinne på Finn. Kan ikke huske noen rundt 900.000 km iallefall, siden jeg tok i bruk Finn tidlig på 2000-tallet. Kompis av meg hadde en gammel Audi 100 som hadde rundet 1 million km og gikk fortsatt fint inntil ei dame kjørte inni han i ei rundkjøring. Hun overholdt ikke vikeplikta, og da ble det game over for bilen 😭 Tror ikke den hadde slitt interiør heller. teerex reagerte på dette 1
opeth84 Skrevet September 22 Skrevet September 22 5 timer siden, laffe skrev: Ref. Diskusjonen om mercer med høy km. Satt på w212 220 cdi taxi på Kreta i sommer og av nysgjerrighet spurte jeg hvor langt bilen hadde gått - den hadde gått 770 000km (uten motorbytte forøvrig - spurte om det og😅). De som eide taxien hadde visst en som hadde gått over 1 million kilometer også uten motorbytte. Synes det var imponerende - trodde ikke dieselene til Mercedes på den tiden var så gode. Bilen så og føltes forøvrig veldig bra ut så var nok godt tatt vare på. Har hørt at gammel Merce med diesel bare går og går og går. Er verre med rusta, derimot. Uansett imponerende, synes jeg laffe reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet September 22 Skrevet September 22 Husker jeg feil, eller er dette gamle bilen din @ahj? 🤔 https://www.finn.no/mobility/item/428306496 ahj reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå