papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 35 minutes ago, Marius2002 said: Var å så på den blå X3en idag. Feil oppgitt kilometerstand, det var 75200km og ikke 43000. Ergo er det alt for dyrt for akkurat denne, som egentlig var priset høyt fra før. Den var gått 43000km på strøm, så det var kanskje det de har sett på? Uansett gjorde jeg de oppmerksom på det og ser se har endret på finn, men ikke prisen. Nesten dobbel kilometerstand er for meg nesten 100’ ned i pris på X3. Uansett en flott bil da. Fruen likte ikke fargen, så den utgår likevel før jeg startet prutingen. De hadde nok ikke gått ned 100’ og jeg håper for deres del at de ikke kjøpte den inn med 43000km i hodet… Så da er dere også obs på det Smått utrolig - er det AI som har fått løpe løpsk? Hele annonsen er jo skrevet med AI-språk, og det står fremdeles i teksten at bilen har gått 43k km, og også i bildeteksten, som på dette bildet viser tydelig at det er strømkabel-km-stand som er 43k. Så her er det rimelig slett arbeid fra forhandler. Når det står så dårlig til med utført arbeid håper jeg nesten at de har kjøpt inn bilen/gitt innbyttepris med hensyn på lav km stand. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 9 minutter siden, laffe skrev: G31 530e med rålekkert interiør... https://www.finn.no/mobility/item/439106480?ci=15 De har også innbyttekampanje så du er garantert 20 000,- for Tesla`en Er så mye deilig bil for pengene det her! G31 LCI kommer til å være den mest vellykkede 5-serien som er laget. Bare å handle @Marius2002 så det blir mann av deg og! Vet dere er glad i Musk over fjorden. laffe, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @Fredrik 90 ja, nesten så en skulle gjort det! @laffe den G01 mangler panorama, det er visst et must for ungene i baksetet. De elsker å se opp og ut Slikt sett er Teslaen bra med glass over hele. Den G31 var flott. Men.. tør jeg si det høyt? .. Jeg må ha shadowline, altså svart rundt vinduene 🫣 @papertiger Ja, håpløst. Men men, greit å fått sett bilen. Da kan en slå den fra seg. Jeg har det ikke travelt @Snagg30 Tja, får se litt Fargen(i den grad det er farge) måtte være mørk grå/svart. Jeg skal ha acc, shadowline og komfortstoler og ungene panoramatak. Får følge med om det dukker opp noe lokalt. G31 ligger noen hakk over G01 på ønskelisten. Som også G26 gjør, så ja…
laffe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutter siden, Marius2002 skrev: @laffe den G01 mangler panorama, det er visst et must for ungene i baksetet. De elsker å se opp og ut Slikt sett er Teslaen bra med glass over hele. Den G31 var flott. Men.. tør jeg si det høyt? .. Jeg må ha shadowline, altså svart rundt vinduene 🫣 Når Porsche har krom rundt viduene på sin kuleste modell er det kult på G31 også... Marius2002, Snagg30, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 8 minutter siden, laffe skrev: Når Porsche har krom rundt viduene på sin kuleste modell er det kult på G31 også... Det er fint og elegant og kledde den G31 skikkelig godt. Jeg liker at det er variasjon i bilparken. Likevel er jeg sær og skal ha shadowline Tanzanite Blue er mørk nok til at den er godkjent av samboer. Så slik vil jeg ha, men de vokser ikke på trær: Edit: Kommer en til salgs. Med Ivory interiør. Den er nok pen Finn.no | G31 Tanzanite Endret 1 time siden av Marius2002 fupsaker, Markus E30 og laffe reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå