Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
32 minutter siden, Daniel. skrev:

Den har jo blant annet navigasjon, hengerfeste og setevarme. Det holder vel for mange 😛 

Det eneste jeg ser etter er rattvarme 😇

Skrevet
45 minutter siden, Daniel. skrev:

Den har jo blant annet navigasjon, hengerfeste og setevarme. Det holder vel for mange 😛 

Og ikke minst, Xenon! Går en F25 her i byen med halogen 🤠

Skrevet

På en såpass gammel bil som dette så er motor mye viktigere enn utstyr for min del. Farge er også mindre viktig, med noen unntak selvsagt. Motor, tilstand og historikk er de viktigste punktene for min del ved kjøp av bil eldre enn 10 år.

Skrevet
3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

På en såpass gammel bil som dette så er motor mye viktigere enn utstyr for min del. Farge er også mindre viktig, med noen unntak selvsagt. Motor, tilstand og historikk er de viktigste punktene for min del ved kjøp av bil eldre enn 10 år.

Enig, men dette er vel N20?

ideelt sett hadde en 3 liter diesel vært å foretrekke, men disse er vel langt dyrere?

F25 er flotte biler som holder seg godt, fungerer veldig bra til veldig mye rett og slett.
Hadde 4 år med en slik en, men 2 dager før salg, ble det registerskandale (N47)

Skrevet

Er vel N53 i denne noe som gjør den "spesiell". 

Senere utgaver kom med N20.

Utstyr blir mindre relevant med alder, men kommer man under et visst nivå på en halv-moderne bil blir det litt stusselig syns jeg. 

Syns ihvertfall man kan ha utstyr som er forventa for biltypen/årstallet. Når det i tillegg er mer enn vanlig motor forventes det litt mer.

Med det sagt har jeg selv nylig kjøpt en ti år gammel bil uten ryggekamera, keyless og med base stereo. Men det er fort glemt når man begynner å kjøre 🤩

Skrevet
5 minutter siden, ehaugsnes skrev:

Noen som prøver og gjøre utstyrslista så lang som mulig?😅

«Klimaanlegg, antall»

«Klimaanlegg, automat»

«Klimaanlegg, manuelt»

«lakkerte støtfangere»

«Lakkerte utvendige s»

osv

https://www.finn.no/461255948

Skal begynne selv med dette, genialt!

• Venstre speil
• innvendig speil 
• Høyre speil
• nøkkel med knapper 
• knapp låse opp
• knapp låse igjen 
• knapp bagasjerom 

Skrevet
5 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Enig, men dette er vel N20?

ideelt sett hadde en 3 liter diesel vært å foretrekke, men disse er vel langt dyrere?

F25 er flotte biler som holder seg godt, fungerer veldig bra til veldig mye rett og slett.
Hadde 4 år med en slik en, men 2 dager før salg, ble det registerskandale (N47

Tidligere utgaver av F25 har den deilige N53 motoren, kanskje ikke BMW sin beste bensin sekser men gud bedre å herlig den oppleves. 

F25 liker jeg, og jeg tror det er bra biler også. Svigersønn til naboen borti veien her har en X3 35i, ser ut som en helt vanlig 20d bortsett fra ett diskré "35i" merke på hver fordør og to utblås bak. Liker den bilen 👍

Skrevet (endret)
12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja, antall eiere og hvor lenge selger har hatt bilen er viktig. Ser ofte biler blir lagt ut der selger fikk registrert bilen på seg dagen i forveien (ofte flippere eller arvegods). Når jeg tenker etter har jeg aldri kjøpt en bil eldre enn 10 år. Og med få unntak kun biler med 1 eier fra før. Men nå har jeg bare eid 7-8 biler privat de siste 40 årene 😀 Min E70 er bil nr. 6 utenom de to jeg arvet fra min far (den ene står i garasjen, en 78-modell Audi 100 han kjøpte ny). Jeg eide ikke noen bil fra 1993-2004 (kun MC). Men ble vel en del private km i firmabiler fram til 2004. Det lengste jeg har hatt en bil er 17 år (2000 Grand Cherokee kjøpt usett i 2009), og jeg skal nok fortsette eierskapet til den (eller jeg) dør. Blir veteran 01.01.30.

Endret av teerex
Skrevet
57 minutter siden, teerex skrev:

Er det lett å se at det er individual uten å finstudere VIN-dekoderlista? 

Ja (stort sett), i dette tilfellet ser du interiøret (som er helskinn, foruten dashbordet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...