Fredrik 90 Skrevet i går, 06:46 Skrevet i går, 06:46 Bruktbil til salgs: BMW X3 - 2025 - Grå - 299 hk - SUVOffroad | FINN.no Noen som vil betale over 1,2 mill for en bil med interiørkvalitet som en Koreansk varebil fra begynnelsen av 2000 tallet? Lå bak en M50 versjon i Oslo for noen helger siden, så noen har altså betalt sikkert 1,7 mill for dette.. _hp4, Orjan, GtiGtr og 3 andre reagerte på dette 3 1 2
ehaugsnes Skrevet i går, 07:55 Skrevet i går, 07:55 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Bruktbil til salgs: BMW X3 - 2025 - Grå - 299 hk - SUVOffroad | FINN.no Noen som vil betale over 1,2 mill for en bil med interiørkvalitet som en Koreansk varebil fra begynnelsen av 2000 tallet? Lå bak en M50 versjon i Oslo for noen helger siden, så noen har altså betalt sikkert 1,7 mill for dette.. Tror ikke jeg har sett interiørbilder av en sånn en før nå. Ikke imponert😅 fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet i går, 16:36 Skrevet i går, 16:36 https://www.finn.no/464135990 Ikke bil, men huset til en kompis. Finner en å annen godbit her om man blader gjennom bildene Saltkjelen, ehaugsnes, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12
Ingvaldsen Skrevet i går, 17:23 Skrevet i går, 17:23 46 minutter siden, Eystein Ose skrev: https://www.finn.no/464135990 Ikke bil, men huset til en kompis. Finner en å annen godbit her om man blader gjennom bildene 7mill for dette må jo være uhyre billig? fupsaker, BimmerFan!, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet i går, 17:43 Skrevet i går, 17:43 18 minutter siden, Ingvaldsen skrev: 7mill for dette må jo være uhyre billig? Klarer vertfall ikke og bygge det for 7 mill i dag Akkurat nå, 316 skrev: Hadde vel vært 22 millioner i Asker. Og nettopp derfor er det så latterlig dyrt og bygge nytt på landsbygda.. Byggekostnad er tilnærmet lik, mens på bygda får man en takst hvor man går i minus..
papertiger Skrevet i går, 18:22 Skrevet i går, 18:22 29 minutes ago, Skulebollen said: Klarer vertfall ikke og bygge det for 7 mill i dag Og nettopp derfor er det så latterlig dyrt og bygge nytt på landsbygda.. Byggekostnad er tilnærmet lik, mens på bygda får man en takst hvor man går i minus.. banken min holder til der jeg er fra - inni fjordene på sør-Vestlandet. De sier de ofte må gjøre noen krumspring for at folk i det hele tatt skal få lån til å bygge ny bolig - det går som du sier rett og slett ikke opp når byggekostnad overstiger salgstakst før du har satt nøkkelen i døra. Det er ikke et problem der jeg bor nå, hvor markedet er hett som fy, og mye av både attraktive eneboliger og rekkehus blir kuppa før visning eller går en mill over takst. on topic: Gamlebilen til @Snagg30 i 5 minutter ligger ute for salg igjen. Får så utrolig lyst på Alpina når jeg ser disse! https://www.finn.no/463754050 fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2
papertiger Skrevet i går, 18:26 Skrevet i går, 18:26 11 hours ago, Fredrik 90 said: Bruktbil til salgs: BMW X3 - 2025 - Grå - 299 hk - SUVOffroad | FINN.no Noen som vil betale over 1,2 mill for en bil med interiørkvalitet som en Koreansk varebil fra begynnelsen av 2000 tallet? Lå bak en M50 versjon i Oslo for noen helger siden, så noen har altså betalt sikkert 1,7 mill for dette.. Helt krise. Hadde aldri i verden betalt mer enn 400k for den bilen der. Isolert sett er den utrolig god å kjøre, veldig smidig og fin og lettkjørt på trange veier såvel som autostrada, hadde den som leiebil i Italia en uke i fjor med 2 liters dieselen som passa veldig bra. Men interiøret er jo blottet for alt som heter premiumfølelse. Det er faktisk ganske utrolig hvor mye billigere denne føles innvendig enn forgjengeren, alt føles billig å ta på. Setene er gode og rattet er bra. Det er det jeg kommer på å si av positive ting om interiøret. fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet i går, 18:27 Skrevet i går, 18:27 4 minutter siden, papertiger skrev: banken min holder til der jeg er fra - inni fjordene på sør-Vestlandet. De sier de ofte må gjøre noen krumspring for at folk i det hele tatt skal få lån til å bygge ny bolig - det går som du sier rett og slett ikke opp når byggekostnad overstiger salgstakst før du har satt nøkkelen i døra. Det er ikke et problem der jeg bor nå, hvor markedet er hett som fy, og mye av både attraktive eneboliger og rekkehus blir kuppa før visning eller går en mill over takst. Ja slik er det her hjemme også, men huset i annonsen er jo faktisk nogenlunde sentralt iforhold til ålesundområdet. Dette blir sikkert solgt umiddelbart eller over takst skulle man tro. fupsaker reagerte på dette 1
Martin-D Skrevet i går, 18:48 Skrevet i går, 18:48 Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2023 - Rød - 460 hk - Coupe | FINN.no Bilselger sa til meg at det her var uten tvil årets kjappeste salg. 😉 fupsaker og Orjan reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet i går, 19:32 Skrevet i går, 19:32 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: 7mill for dette må jo være uhyre billig? 1 time siden, 316 skrev: Hadde vel vært 22 millioner i Asker. 1 time siden, Skulebollen skrev: Klarer vertfall ikke og bygge det for 7 mill i dag Og nettopp derfor er det så latterlig dyrt og bygge nytt på landsbygda.. Byggekostnad er tilnærmet lik, mens på bygda får man en takst hvor man går i minus.. Ja dette er SVÆRT billig. Tror de bevisst har lagt seg lavt for å prøve å få i gang en budrunde. Langevågen er ikke akkurat landsbygda heller, en liten halvtime fra Ålesund sentrum
Saltkjelen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 38 minutter siden, Eystein Ose skrev: Ja dette er SVÆRT billig. Tror de bevisst har lagt seg lavt for å prøve å få i gang en budrunde. Langevågen er ikke akkurat landsbygda heller, en liten halvtime fra Ålesund sentrum Ser ut som de lukter rimelig godt på brudd på markedsføringsloven §§ 6 og 7 her om lokkepris, om dette er en pris de ikke er villig til å akseptere. 😅 Uansett - en ekstremt feit kåk! BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) 2 hours ago, Martin-D said: Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2023 - Rød - 460 hk - Coupe | FINN.no Bilselger sa til meg at det her var uten tvil årets kjappeste salg. 😉 Er det du som har vært kjapp på avtrekkeren, og er dermed på sin plass med gratulasjon? 🤩 rålekker bil. Endret 23 timer siden av papertiger
skoglund Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: 7mill for dette må jo være uhyre billig? Tenkte umiddelbart at jeg bor på feil plass Mtp på prisen av bolig. fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå