HalvorK Skrevet Torsdag kl. 14:26 Skrevet Torsdag kl. 14:26 19 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Volvo med noe attåt under panseret https://www.blocket.se/mobility/item/22472415?fbclid=IwdGRjcASf0eBleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEe-nT9Cay_xjaITjpzZrFWLB0w2Qzy3LElk5jorfrOlCI2yZt9lUwxm0F55Vc_aem__XeEiw31dQW33lOxEn7Qxg&ci=1 Strøken er vel en underdrivelse her 😄 _hp4 og Saltkjelen reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 19:05 Skrevet Torsdag kl. 19:05 Gamle "Koed" bilen til Tiktok Øyen. https://www.finn.no/467415355 "meget fin".. Ingvaldsen, Markus E30 og Tore Høgvold reagerte på dette 2 1
zkogeng_ Skrevet Torsdag kl. 20:03 Skrevet Torsdag kl. 20:03 57 minutter siden, Eystein Ose skrev: Gamle "Koed" bilen til Tiktok Øyen. https://www.finn.no/467415355 "meget fin".. Var langt ifra meget fin 😂😂
BMWE39turbo Skrevet Torsdag kl. 20:33 Skrevet Torsdag kl. 20:33 176k for det der? Har sendt biler til vraking med mindre rust enn det der 😬
Orjan Skrevet Fredag kl. 06:01 Skrevet Fredag kl. 06:01 Ambisiøs prissetting; 539 for en E36 M3? - https://www.finn.no/mobility/item/467389478 Ron Jeremy og Patryck reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet Fredag kl. 06:24 Skrevet Fredag kl. 06:24 9 timer siden, BMWE39turbo skrev: 176k for det der? Har sendt biler til vraking med mindre rust enn det der 😬 Ja om denne går for prisantydning ryker min på finn til 300+😂 BMWE39turbo reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Fredag kl. 08:21 Skrevet Fredag kl. 08:21 https://www.finn.no/mobility/item/467453098?ci=1 @Snagg30 😬 Snagg30, Gnukkelars og fupsaker reagerte på dette 3
316 Skrevet Fredag kl. 09:15 Skrevet Fredag kl. 09:15 13 timer siden, zkogeng_ skrev: Var langt ifra meget fin 😂😂 Meget fin langt i fra (kanskje) 🙈 Eystein Ose reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hei og hå! Er her noen som har konto på svenske Blocket som kunne hjulpet meg og komme i kontakt med selger av denne? https://www.blocket.se/mobility/item/24175168 Går ikke og logge seg inn med bankid for og sende melding
ehaugsnes Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 36 minutter siden, Skulebollen skrev: Hei og hå! Er her noen som har konto på svenske Blocket som kunne hjulpet meg og komme i kontakt med selger av denne? https://www.blocket.se/mobility/item/24175168 Går ikke og logge seg inn med bankid for og sende melding Skal bli fint med mer r129 på forumet🥰😂
bricks Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) 2 timer siden, Skulebollen skrev: Hei og hå! Er her noen som har konto på svenske Blocket som kunne hjulpet meg og komme i kontakt med selger av denne? https://www.blocket.se/mobility/item/24175168 Går ikke og logge seg inn med bankid for og sende melding Sende sms eller ringe? Endret 16 timer siden av bricks
FransEirik Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 2 timer siden, Skulebollen skrev: Hei og hå! Er her noen som har konto på svenske Blocket som kunne hjulpet meg og komme i kontakt med selger av denne? https://www.blocket.se/mobility/item/24175168 Går ikke og logge seg inn med bankid for og sende melding Må ha svensk bankid for det der. Kun forhandlere som går an å sende mld / mail til.
Ron Jeremy Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden På 19.6.2026 den 8.01, Orjan skrev: Ambisiøs prissetting; 539 for en E36 M3? - https://www.finn.no/mobility/item/467389478 Den var veldig fin, ikke veldig mye utstyr kanskje, men så absolutt ryddig og fin ut. spent på om den går for en halv en, isåfall imponerende
Skulebollen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 2 timer siden, bricks skrev: Sende sms eller ringe? Ja om jeg får ett tlfnr. Så er det ingen problem😊
Lars89 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Litt mer edruelig prisa E36 M3. Rart å se E36 med original høyde https://www.finn.no/467665431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå