Daniel. Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 Fargen var ikke helt min smak, men ellers var den ikke dum Hadde nok fortsatt gått for en M-Sport om jeg først skulle hatt en F15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 E70>F15 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 Ser at F10 har kommet seg dit at man reklamerer med full tank for å få gjennom et salg: link. Werther, Walkabout og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 2 timer siden, E.C. skrev: Ser at F10 har kommet seg dit at man reklamerer med full tank for å få gjennom et salg: link. Har tatt det som selvfølge og god skikk de gangene jeg har solgt bilen til noen. Syns forøvrig rødlakkert motordeksel trekker ned. Stian og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 14 hours ago, HenrikSolberg said: Kun jeg som ikke synes den var noe tøff? 😐 Forsåvidt enig. Den var ikke tøff, det er feil ord for meg. «Lekker» er det beste jeg kommer på. Helt riktig farge for meg. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 20 timer siden, papertiger skrev: Agree! Den er en X5 av min type, hadde lett gått for en slik en foran M sport. Tålig bra utstyrt også Tenk hadde man fått en 50d til den prisen, i det minste en 40d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 10 hours ago, HenrikSolberg said: Har tatt det som selvfølge og god skikk de gangene jeg har solgt bilen til noen. Syns forøvrig rødlakkert motordeksel trekker ned. Det er jo en fin gest å fylle opp tanken, men jeg føler at dette først og fremst brukes som salgsargument i prisområdet vrakpant - 10k NOK, der en full tank vil fort utgjøre 10-20% av salgssummen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 13 hours ago, E.C. said: Ser at F10 har kommet seg dit at man reklamerer med full tank for å få gjennom et salg: link. For noen flotte røde detaljer i motorrommet 🙈 Walkabout og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 Fikk sykt lyst på selv om jeg ikke behøver hval! 🤤 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220169322 Stian, Walkabout, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2021 Share Skrevet August 2, 2021 5 hours ago, StigJ said: Fikk sykt lyst på selv om jeg ikke behøver hval! 🤤 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220169322 Mener jeg har sett bilder av denne på forumet her tidligere 🤔 lekker bil Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 Syns det er interessant å både sjekke og sammenligne prisene på e60/e61 i Norge vs Sverige, Tyskland. Preface med rakrør og feil på rattvinkel eller en TOPP utstyrt facelift som etter en kjapp tur innom skattetaten visst nok skal være billigere å få på norske skilt. Var vel en ish 140000kr for den i Tyskland på skilt her. Er det generelt dårligere utvalg av biler med litt ustyr i Norge om dagen. Er vel ratt mer "stress" å importere grunnet litt usikkerhet rundt kryssing av grenser osv, men. Syns e6X markedet i Norge er skikkelig kjipt om dagen. Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k, men. Ikke akkurat særlig interessant for min del. Da skal jeg heller kjøre rundt i m47'n med "null feilkoder" noen år til. Skikkelig sugen på en e61 530d facelift med "sportsgirkasse", m sport utv og under samt CIC. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227163538 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328244430&utm_source=sharedAd&utm_medium=android&utm_campaign=DynamicLinkApp Kolstad Jr. og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 @tennbrikket: steg 1 rakrør hadde den, men den behøver kanskje "steg 2" intercooler for å kompensere for teit skiltplassering 😁 tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 1 time siden, tennbrikket skrev: Syns det er interessant å både sjekke og sammenligne prisene på e60/e61 i Norge vs Sverige, Tyskland. Preface med rakrør og feil på rattvinkel eller en TOPP utstyrt facelift som etter en kjapp tur innom skattetaten visst nok skal være billigere å få på norske skilt. Var vel en ish 140000kr for den i Tyskland på skilt her. Er det generelt dårligere utvalg av biler med litt ustyr i Norge om dagen. Er vel ratt mer "stress" å importere grunnet litt usikkerhet rundt kryssing av grenser osv, men. Syns e6X markedet i Norge er skikkelig kjipt om dagen. Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k, men. Ikke akkurat særlig interessant for min del. Da skal jeg heller kjøre rundt i m47'n med "null feilkoder" noen år til. Skikkelig sugen på en e61 530d facelift med "sportsgirkasse", m sport utv og under samt CIC. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227163538 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328244430&utm_source=sharedAd&utm_medium=android&utm_campaign=DynamicLinkApp Har over lengere tid sett etter en e60 535d med samme utstyr og alt som er kult er enten plutslig veldig dyrt eller så blir den solgt tvært.. altså på mobile I norge er alt som en gang var bra kjørt langt eller nedjassa, med untak av noen 530xdat som ofte dukker opp i tålig bra stand og utstyrsmengde sportautomat er kun spaken og program, utvekslingen er fortsatt 2.35 E6x facelift med msport, acc, komfårstoler, cic, adaptive drive å den regla der er per idag fortsatt en fantastisk bil! men på e60 hadde jeg ikke hatt noe stor kilometerangst vist resten er på plass... en e60 med fullskinn merino å litt annet individual er dritpent. å har du 535d har du veldig enkelt noe som ligger rett bak å snuser på en m550d etter en tur hos trf, legger du i noen tusen ekstra kjører du forbi en m550d norge har nesten ingenting tøft i sedan, men det er faktisk endel tøffe touring men de fleste har idag gått langt å kommet i feil hender. vet om en imola 530xdat msport med 1 eier å godt under 100k km, den har det meste av utstyr med unntak av komfårseter🤠 legger ved et eksempel av en kul e60, prøvde å få kjøpt den men den var solgt med en gang å fikk aldri svar fra selger. Rubin svart og helskinn HenrikSolberg, liffi og Sjakalen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 Nå dukket denne opp https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227206479 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 (endret) 2 timer siden, tennbrikket skrev: Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k Solgte min 2005 525d med 227k på telleren for ca 40, uten juletre og uten el-feil. Orginal bil bortsett fra at jeg fjernet swirl flaps. Endret August 4, 2021 av Flataas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå