Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, ahj skrev:

Ikke noe problem for deg med masse penger og haug med biler. Litt lakk har du da råd til! 🤑

Haha, lakk skulle man alltids greid å få gjort noe med, men det er noe med originaliteten til en slik bil som jeg føler bør ivaretas. Og da er omlakkering litt fyfy, selv om den hadde vært vanvittig sexy i Champagne Quartz. 

22 minutter siden, Walkabout skrev:

Er jo den matte lakken som gjør at den skiller seg ut og at linjene fremheves :) 

Jeg ser hva du mener og er på ingen måter uenig, men en bil skal være blank i mine øyne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FransEirik skrev:

Er dette original eller kopi felger?

Ikke lett å si utifra fronten på felgen. Må isåfall se etter BMW stempel på baksiden og bredde + ET.

Eventuelt løfte felgen. Merkbar vektforskjell på originale style 343 og kopi felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Ikke lett å si utifra fronten på felgen. Må isåfall se etter BMW stempel på baksiden og bredde + ET.

Eventuelt løfte felgen. Merkbar vektforskjell på originale style 343 og kopi felger

Jepp. Hat et sett kopi felger av disse og har nettopp kjøpt originale. Skal bli interessant å se forskjellen up close. Dog har jeg vurdert dekkene som står på nevnte linken. Vredestein Ultrac Vorti+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, FransEirik skrev:

Jepp. Hat et sett kopi felger av disse og har nettopp kjøpt originale. Skal bli interessant å se forskjellen up close. Dog har jeg vurdert dekkene som står på nevnte linken. Vredestein Ultrac Vorti+.

Har kjørt Vredenstein Ultrac Vorti over flere sessonger og er svært fornøyd med dem. Skulle jeg trekke ned på noe må det være den litt spesielle dekksiden.

Tenkte ikke noe over det før jeg ble gjort oppmerksom på det via forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...