Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Vet ikke om du faktisk ble litt støtt av mine innlegg, isåfall, gå tilbake til sengen og stå opp på andre siden 😁 

Du "misunner" økonomien til g82 eigeren. Jeg prøvde og forklare at det er ikke sikkert, gitt utifra Finn annonsen, at din økonomi er så mye værre.. Ingenting annet enn vennlig prat/diskusjon var ment fra min side😊

Og at den typiske "julegave" til meg selv ikke nødvendigvis er slik at man svir av 1 mill til seg selv hvert år på noe under treet 😅

Jeg er jo sunnmøring så blir blodig fornærmet når noen kommenterer økonomien min ;) Og nei, all is good fra min side! Skal ut på tur nå og gi meg selv enda mer verdi tap :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Jeg er jo sunnmøring så blir blodig fornærmet når noen kommenterer økonomien min ;)

Disse misforståelsene og diskusjonene om unødvendige ting, er det noe som har eskalert etter jeg ble medlem?

Kan ikke huske jeg så noe slikt når jeg bare surfet forumet før jeg ble medlem men ser det oftere nå for tiden.. Altså ikke at det direkte har noe med meg å gjøre men vanskelig å forklare :P

Om det er tilfelle så beklager jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Disse misforståelsene og diskusjonene om unødvendige ting, er det noe som har eskalert etter jeg ble medlem?

Kan ikke huske jeg så noe slikt når jeg bare surfet forumet før jeg ble medlem men ser det oftere nå for tiden.. Altså ikke at det direkte har noe med meg å gjøre men vanskelig å forklare :P

Om det er tilfelle så beklager jeg :)

Vært sånn bestandig her ,normalt ting sklir ut i de fleste tråder .

Det kalles entusiasme på godt og vondt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Disse misforståelsene og diskusjonene om unødvendige ting, er det noe som har eskalert etter jeg ble medlem?

Kan ikke huske jeg så noe slikt når jeg bare surfet forumet før jeg ble medlem men ser det oftere nå for tiden.. Altså ikke at det direkte har noe med meg å gjøre men vanskelig å forklare :P

Om det er tilfelle så beklager jeg :)

Den største forskjellen etter at du kom er at nå så prater vi om at det. Det ble masse misforståelser før også men da var det ingen som tok det opp. Det er helt fint og få luftet ut gruff innimellom også går man videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et inntrykk av at mange kjøper slike biler, kjører en sommer eller to der de kun skifter motorolje og dytter bilen videre. Dermed blir det fort en del kostbart etterslep for eierne etterpå som ønsker å ta i et tak. Har man et tidsperspektiv på 1-2 år så kan man ha bilen nesten gratis eller til og med gå i pluss om man er litt heldig, men skal man ha en slik eldre bil i riktig bra stand og faktisk bruke den over flere år så kommer regninga til å bli deretter. Prisen han har satt er ikke så gale faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...